English

جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها

خرداد ماه امسال تولید بیشتر سواری‌های دوگانه‌سوز کاهش و برخی هم افزایش یافته است.

جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها

به گزارش خبرگزاری موج، در این مدت تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۷۵۸ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید پژو پارس دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی اما برخلاف پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز این شرکت با افزایش همراه بوده و از صفر دستگاه در خرداد ماه ۱۳۹۵ به ۱۱۶۹ دستگاه افزایش یافت.

اما تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی نیز مانند پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز این شرکت متوقف شده و از ۲۱۶۵ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به صفر رسید.

خرداد ماه امسال تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان نیز با کاهش ۰.۸ درصدی همراه بوده و از ۳۴۹۰ دستگاه در خرداد ماه ۱۳۹۵ به ۳۴۶۱ دستگاه کاهش یافت.

تولید پژو پارس دوگانه‌سوز این شرکت نیز متوقف شده و از ۱۳۹۲ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو تبریز اما ۳۶ هزار و ۷۷۰ درصد افزایش یافته و از ۱۰ دستگاه در خرداد ماه ۱۳۹۵ به ۳۶۸۷ دستگاه افزایش یافت.

در این مدت تولید پراید دوگانه‌سوز پارس خودرو نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۲۵۱ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید پراید دوگانه‌سوز سایپا هم متوقف شده و از ۱۹۸۷ دستگاه در خرداد ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

برخلاف این خودروها اما تولید تیبا دوگانه‌سوز سایپا کاشان با افزایش ۹۴ درصدی همراه بوده و از ۶۰۵ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به ۱۱۷۴ دستگاه افزایش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی