English

نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی برگزار می شود

نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته(Meatex) پانزدهم تا هجدهم آبان در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و تاکنون ۱۷ درصد نمایشگاه به شرکت های خارجی اختصاص یافته است.

نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج، مدیر نمایشگاه بین المللی گفت: برگزاری این نمایشگاه با هدف تامین نیاز صنعت فرآورده های گوشتی با جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی و همچنین تامین بازار مصرفی کشورهای مسلمان جهان بویژه خاورمیانه، کشورهای مستقل همسود و اروپای شرقی است.

«هرمز مهبد» افزود: در این نمایشگاه همه زنجیره تولید شامل بسته بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فراوری شده پروتئینی عرضه می شود. به گفته وی، این نمایشگاه در دو بخش اصلی صنعت و محصول برپا می شود و بخش صنعت همه ماشین ها، فناوری و اتوماسیون مربوط به تولید، فراوری، بسته بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی را دربرمی گیرد. وی اضافه کرد: در بخش محصولات تاکید بر حلال بودن محصول است؛ به طوری که گوشت خام همه حیوانات حلال گوشت و محصولات فراوری شده آنها را شامل می شود بنابراین نمایشگاه Meatex یکی از نخستین نمایشگاه های تخصصی محصولات پروتئینی حلال در دنیا محسوب می‌شود. مهبد این نمایشگاه را فرصت خوبی برای ورود و تثبیت حضور تولیدکنندگان این نوع محصولات در بازارهای هدف دانست. مهبد گفت: از زمان آغاز ثبت نام تا امروز نزدیک ۱۷ درصد نمایشگاه به شرکت‌های خارجی از استرالیا، نیوزلند، برزیل، آلمان، فرانسه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ترکیه و فنلاند اختصاص یافته است. علاقه مندان برای شرکت در نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته(Meatex) می توانند به نشانی اینترنتی www. iranmeatex. com مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی