English

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت هر اونس طلا، امروز با ۰.۳ درصد افزایش به ۱۲۳۷ دلار و ۵ سنت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، در حالی که به دلیل کاهش احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا در سال جاری میلادی، و تردیدها در مورد توانایی ترامپ برای پیشبرد طرح اصلاحات خدمات درمانی ارزش دلار به پایین ترین رقم در چند ماه گذشته رسیده، قیمت طلا امروز به بالاترین رقم در طی 2 هفته گذشته رسید.

در حالی که تردیدها نسبت به تصویب طرح خدمات درمانی ترامپ در کنگره آمریکا افزایش یافته و سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که فدرال رزرو آمریکا نسبت به افزایش بیشتر نرخ بهره، رویکردی محتاطانه در پیش بگیرد، ارزش شاخص ها در بازارهای آسیایی امروز کاهش داشت و دلار نیز روند کاهشی خود را تداوم بخشید.

جفری هالی، تحلیلگر بازار در موسسه اوآندای سنگاپور گفت: «در حالی که بعد از انتشار آمارهای ضعیف از اقتصاد آمریکا و لحن تدافعی سخنان رئیس فدرال رزرو آمریکا، وال استریت در حال ارزیابی مجدد چشم انداز خود از نرخ بهره و تاثیر آن بر بازار است، و در شرایطی که ظاهرا اصلاحات مورد نظر دونالد ترامپ در کنگره گیر کردهف با تضعیف ارزش دلار، روند افزایش قمیت طلا تداوم می یابد.»

جری موران، و مایک لی، سناتورهای جمهوری خواه دیروز مخالفت خود را با طرح اصلاح شده خدمات درمانی جمهوری خواهان اعلام کردند و ضربه ای جدی به این مصوبه وارد ساختند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا، امروز با 0.3 درصد افزایش به 1237 دلار و 5 سنت رسید. قیمت فلز زرد در اوایل جلسه امروز تا رقم 1238 دلار و 27 سن تبالا رفت که بالاترین رقم از سوم جولای تاکنون بود.

قیمت طلای آمریکا نیز امروز برای تحویل در ماه اوت با 0.3 درصد افزایش به 1236 دلار و 90 سنت رسید.

مارک تو، رئیس بخش تحقیقات گروه مالی وینگ فانگ در هنگ کنگ گفت: «احتمالا فعلا طلا در محدوده قیمت 1200 تا 1250 دلار داد و ستد خواهد شد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه