English

رییس اتحادیه طلا وجواهر کشور در گفت گو با موج؛

بازار جهانی تاثیری بر روی قیمت طلا نگذاشت

محمد کشتی آرا با بیان اینکه هفته آرامی برای طلا و سکه طی کردیم گفت: قیمت ارز و طلای جهانی تغییر و نوسان چندانی در هفته گذشته نداشته است.

بازار جهانی تاثیری بر روی قیمت طلا نگذاشت

محمد کشتی آرا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج ،با اشاره به قیمت بازار جهانی طلا در هفته های گذشته گفت: قیمت طلا در3 هفته پی در پی با کاهش همراه بود، که رشد قیمت طلا کاهش یافت و از طرفی شاخص های اقتصادی آمریکا بهتر شده بود اما در پایان روزهای هفته گذشته شاخص ارزش دلار در بازارهای جهانی با افزایش روبه رو شد و بر قیمت طلا تاثیر گذاشت ولی خوشبختانه تغییری روی قیمت طلا در داخل کشور پیش نیامد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور ادامه داد: قیمت سکه در بازار داخلی در هفته گذشته هم بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان نوسان داشت همچنین قیمت سکه در اوایل هفته گذشته یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان بود و در آخر هفته به طور متوسط یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان داد و ستد شده است و در کل هفته آرامی برای طلا و سکه داشتیم.

شایان ذکر است؛در هفته گذشته قیمت جهانی طلا تا اوایل هفته تغییر محسوسی نداشت، ولی دو روز آخر هفته با ۱۱ دلار افزایش همراه شد و این افزایش در حالی بود که قیمت ارز تغییر چندانی پیدا نکرده بود.قیمت طلا دیروز با جهش 1.4 درصدی مواجه شد و به بالاترین رقم در طی حدود دو هفته گذشته رسید.

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.91 درصد افزایش به 1228 دلار و 70 سنت رسید. قیمت فلز زرد دیروز تا رقم 1232 دلار و 76 سنت بالا رفت و در مسیر ثبت رشد هفتگی 1.3 درصدی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی