English

اطلاعیه برای سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج؛

رئیس اتاق اصناف از مدیرعامل بانک پارسیان تقدیر کرد

رئیس اتاق اصناف با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل بانک پارسیان، از اقدام‌های این بانک برای حمایت از از صنوف آسیب دیده ساختمان پلاسکو تشکر کرد.

رئیس اتاق اصناف از مدیرعامل بانک پارسیان تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف با اهدای لوح تقدیر به کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، از تلاش‌های مدیران و کارکنان بانک پارسیان به واسطه مساعدت‌ها و حمایت‌های بانک پارسیان از صنوف آسیب دیده ساختمان پلاسکو تقدیر کرد.

در متن این تقدیرنامه که به امضای علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و خطاب به دکتر پرویزیان صادر شده، آمده است: «جناب آقای دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانک‍‌ها و موسسات اعتباری خصوصی
با سلام و احترام، بدینوسیله مراتب سپاس و امتنان خود را به واسطه تلاش‌ها، مساعدت‌ها و حمایت‌های صادقانه و مسئولانه آن مقام محترم از صنوف آسیب دیده ساختمان پلاسکو اعلام می‌دارم. بدون تردید اقدامات ارزنده جنابعالی نشان از تعهد، مدیریت کارآمد و احساس مسئولیت در اداره مجموعه تحت امرتان دارد، از این رو صمیمانه‌ترین آرزوهای خود را جهت توفیق روز افزون، بهروزی و سربلندی شما، اعضای محترم هیات مدیره و تمامی دست اندرکاران بانک پارسیان تقدیم می‌کنم.
امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، در ادامه خدمت گذاری به ملت شریف ایران و زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید و پیروز باشید.»

 

از سوی دیگر بانک پارسیان در اطلاعیه‌ای خطاب به سپرده گذاران ارجمند تعاونی اعتبار ثامن الحجج(در حال تسویه) اعلام کرد: «در اجرای دستور بانک مرکزی ج.ا.ا و پیرو اطلاعیه آن بانک، به آگاهی می‌رساند همزمان با فرا رسیدن موعد پرداخت وجوه «فرم درخواست» ارائه شده توسط بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، بازپرداخت وجوه فرم مزبور تا سقف مبلغ یک میلیارد ریال، از روز سه‌شنبه مورخ ١٣٩٦/٠٤/٢٠ انجام خواهد شد.

بدین منظور تمامی اشخاص دارای «فرم درخواست» می‌توانند در سررسید تعیین شده در فرم و پس از آن، با در دست داشتن اصل فرم و مدارک شناسایی معتبر، مطابق با ساعت‌های کاری شعب بانک پارسیان، به شعبه اولیه صادرکننده «فرم درخواست» مراجعه کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه