English

پرداخت بیش ازده میلیارد ریال به خانواده جانباختگان حادثه معدن آزادشهر

بیمه‌آسیا در مرحله اول پرداخت خسارت حادثه معدن زمستان یورت آزاد شهر مبلغ ده میلیارد و پانصد میلیون ریال به پنج خانواده معدنکار جانباخته در این حادثه پرداخت کرد.

پرداخت بیش ازده میلیارد ریال به خانواده جانباختگان حادثه معدن آزادشهر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌آسیا کاردگر، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در سخنانی با اشاره به ضرورت استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای مناسب و مکفی در حوزه اقتصادی کشور به ویژه فعالیت‌های با ریسک بالا، گفت: فرایند ارزیابی خسارت توسط بیمه آسیا در مدت دو ماه پس از وقوع حادثه انجام و پس از انحصار وراثت از طرف نهادهای ذیربط،مبالغ  دیه به خانواده ها  پرداخت شد.

مدیر عامل بیمه آسیا با عرض تسلیت به بازماندگان و اظهار امیدواری نسبت به انجام انحصار وراثت سایر جانباختگان حادثه معدن آزاد شهر ،از آمادگی کامل بیمه آسیا درخصوص پرداخت دیه سایرجانباختگان این حادثه به خانواده آنها  در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.

بنابر این گزارش، در این مراسم که  در محل فرمانداری آزاد شهرو   با حضور نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا،فرماندار آزاد شهرومعاونین و مدیران بیمه آسیابرگزار شد، به هر یک ازپنج خانواده ، مبلغ دو میلیارد و یکصد میلیون ریال پرداخت گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه