English

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

کاری که مدیرعامل فولاد مبارکه و همکاران ایشان در این شرکت انجام داده و می دهند برای همۀ مردم ایران باعث افتخار است

عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه باعث سربلندی صنعت کشور است.

کاری که مدیرعامل فولاد مبارکه و همکاران ایشان در این شرکت انجام داده و می دهند برای همۀ مردم ایران باعث افتخار است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه باعث سربلندی صنعت کشور است. عملکرد مدیریت و کارکنان این شرکت قابل تقدیر است. شرکتی که توانسته است در این شرایط سخت، هرروز از نردبان رشد و ترقی بالا رود و کاری که دکتر سبحانی و همکاران ایشان در این شرکت انجام داده و میدهند برای همۀ مردم ایران باعث افتخار است.

وی در ادامۀ سخنان خود با تأکید بر اینکه اصلاح نظام بانکی خواسته تمامی فعالان اقتصادی است و باید مجلس و دولت با همکاری یکدیگر تغییراتی در نظام بانکی کشور ایجاد کنند، افزود: باری که بر دوش صنعت ازنظر بهره اضافه میشود برای صنعت قابل تحمل نیست، آمارها را باید در ادوار مختلف مورد بررسی قرارداد که چند درصد از کارخانه ها با این بهره به کار می افتند و یا تعطیل می شوند.

سهل آبادی گفت: قرار بود ۳۰ درصد از درآمد حاصل از هدفمند کردن یارانه ها به صنعت برسد که هنوز ریالی از آن نرسیده.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف آب استان اصفهان، خاطرنشان کرد: اگر در این زمینه چاره اندیشی نشود، اصفهان با پسرفت مواجه میشود.

وی از قطار سریع السیر اصفهان به تهران به عنوان گامی در جهت توسعۀ استان یادکرد و افزود: اگر راه های استان در بخش حمل ونقل و جابجایی مسافر توسعه یابد، یقینا صنعت و تجارت نیز توسعه می یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کمیته حمایت قضایی از صنعتگران ازجمله اقدامات خوبی بود که در دولت جدید در اصفهان پیگیری شده است.

سهل آبادی در بخش پایانی سخنان خود گفت: بخش خصوصی در خدمت دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه