English

رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از رشد ۹۱ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر نیز در بهار امسال ۱۰ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بوشهر

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مهدی بنچاری، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، اظهار کرد:‌ در سه ماه نخست امسال حجم تخلیه  وبارگیری در بندر تجاری بوشهر 652 هزار تن کالا و 48  هزار TEU بود که حاکی  از رشد 91 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر است.

وی با بیان این‌که با بهره‌برداری از ترمنیال کانتینری مجتمع بندری نگین جایگاه بندر بوشهر در تخلیه و بارگیری کانتینر تثبیت می شود، افزود:‌ در بندر گناوه و خارگ نیز تخلیه و بارگیری کالا رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت ها در بندر بوشهر متقاضیان استفاده از بندر بوشهر را افزایش داده است گفت: انتظار می رود با فراهم شدن زمینه تسریع عملیات افزایش عمق کانال دسترسی بندر بوشهر بتوانیم به تناسب تقاضا برای استفاده از بندر بوشهر برای تخلیه و بارگیری کالا پاسخگوی متقاضیان باشیم. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به مزیت بندر بوشهر در زمینه کالاهایی یخچالی نسبت به سایر بنادر کشور گفت: وجود سردخانه پنج هزار تنی با قابلیت تنظیم مدار بالا و پایین صفر درجه ظرفیت مناسبی را برای واردات و نگهداری کالاهای مرتبط در بندر بوشهر فراهم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی