English

قرعه‌کشی جوایزه ویژه جشنواره «تپش در هر تراکنش»، در بانک آینده، انجام شد

مراسم قرعه­‌کشی جوایز ویژه جشنواره «تپش در هر تراکنش»، روز یک­شنبه، مورخ ۱۳۹۶/۰۴/۱۱، با حضور تعدادی از: مشتریان، نمایندگان رسانه­‌های جمعی، مدیران بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، برگزار شد.

قرعه‌کشی جوایزه ویژه جشنواره «تپش در هر تراکنش»، در بانک آینده، انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج، با انجام این قرعه­‌کشی، یک نفر برنده سفر به قطب شمال با کسب ۱۱۲ امتیاز، دو نفر برنده سفر به جنگل­‌های آمازون با کسب امتیازهای ۱۶۷۰ و ۴۵۵ و سه نفر برنده سفر به حیات وحش آفریقا، با کسب امتیازهای ۷، ۲۴۵ و ۷۶۴، شدند.

شایان ذکر است؛ جشنواره «تپش در هر تراکنش»، به­ منظور قدردانی از وفاداری مشتریان اپلیکیشن «همراه کارت» بانک آینده و با هدف ارائه تجربه­‌های هیجان انگیز، برگزار و پس از ۴ ماه در تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال ­جاری، به پایان رسید. در این فرآیند، کاربران با نصب نسخه جدید «همراه کارت» و با هر تراکنش مالی، امتیاز کسب می­‌کردند تا شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌­کشی جوایز این جشنواره افزایش دهند. نسخه جدید «همراه کارت» با عرضه خدمات متمایز مبتنی بر کارت، همچون: شارژ سریع خطوط اعتباری، موجودی، پرداخت قبض و … و مهم­تر از آن ارائه تجربه کاربری منحصر به­‌فرد، توانسته است؛ جایگاه ویژه‌­ای را در میان کاربران بانکداری الکترونیکی کسب نماید.

گفتنی است؛ در طول مدت برگزاری این جشنواره، قرعه‌­کشی‌­های هفتگی نیز انجام می‌­گرفت و برندگان آن‌­ها، کارت خرید محصولات ورزشی و کارت­‌های هدیه، دریافت می­کردند. ضمنا، به­‌مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت مهدی (عج)، طرح­‌های تشویقی دیگری نیز ارائه گردید که در این طرح­‌ها، امتیاز خرید شارژ یا بسته اینترنتی، به میزان ۵ برابر افزایش پیدا کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان می­توانید به بات تلگرام به نشانی: https://t.me/hamrahcardbot مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه