English

با حضور رئیس‌جمهوری؛

۱۷ تیرماه مراسم روز ملی صنعت و معدن برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری مراسم روز ملی صنعت و معدن با حضور رئیس جمهوری در تاریخ هفدهم تیرماه سال جاری خبر داد.

17 تیرماه مراسم روز ملی صنعت و معدن برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، محمد رضا فیاض امروز (شنبه) در نشستی خبری که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل ساختمان این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به این که در سال جاری شاهد بیست و یکمین سالروز ملی صنعت و معدن خواهیم بود، گفت: در این مراسم بخشی از کارنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش صنایع و معادن ارائه خواهد شد و علاوه بر این در ارتباط با مسائلی از جمله اقتصاد مقاومتی با تاکید بر تولید و اشتغال، حمایت از تولید داخل و تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه کشور در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به این که شاخص‌هایی مانند استفاده از کالای داخلی توجه به تولید ملی و نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه تولید و اشتغال مدنظر قرار می‌گیرد، عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های روز ملی صنعت و معدن تشکیل یک تیم محتوایی جهت ارائه‌ی ایده‌های جدید و عملی خواهد بود.

در حالی که دهم تیرماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن مدنظر قرار گرفته اما جهت حضور رئیس جمهوری، مراسم روز ملی صنعت و معدن در هفدهم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی