English

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی مطرح کرد؛

استفاده نادرست از فضای باز مجازی علیه بانک‌ها

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر اینکه، شایعات ایجاد شده برای برخی از موسسات وبانک ها جنبه تخریبی دارد، گفت: این موارد با واقعیت ها سازگاری ندارد.

استفاده نادرست از فضای باز مجازی علیه بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، علی دیواندری گفت:رییس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر اینکه ، شایعات ایجاد شده برای برخی از موسسات وبانک ها جنبه تخریبی دارد، گفت: این موارد با واقعیت ها سازگاری ندارد و ازفضای باز مجازی علیه بانک ها استفاده می شود.

وی افزود: به عنوان مثال کلیپ پخش شده در مورد یکی از شعب بانکها مربوط به بیش از یکسال پیش و زمانی است که از بانک مذکور خواسته شد تا  جهت پرداخت سپرده مشتریان با موسسه ثامن الحج  همکاری و مساعدت کند.

رئیس پژوهشکده پولی وبانکی ادامه داد : نشر این قبیل کلیپ ها در این شرایط دور از انصاف و مصداق سوء استفاده از فضای باز مجازی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    پدیده شاندیز هم 3 سال است در حال مجوز گرفتن است . ولی پول مارو بالا کشیدن و نمیدن .

  • سارا

    پدیده شاندیز اصلا با موسسه ثامن قابل قیاس نیست

  • مریم

    پدیده شاندیز اصلا به کجا وابسته بود بانک مرکزی در مورد موسسه ثامن گفته نگران نباشید وثامن الحجج هم که دارن پولها رو میده بانک پارسیان

  • حسن بهرامی فر

    موسسه ثامن را بانک مرکزی تایید کرد ونامش جزء مجازها آمده است وقتی از 7مرحله 6تارا گذرانده فقط مرحله هفتم مانده بود که با این نمایشی که راه انداختن این مرحله را عقب انداختن وپول مردم گیر افتاد خدا از مسببین این کار نگذرد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه