English

در بخش تولیدات حیوانات آزمایشگاهی؛

ارزش تولیدات موسسه رازی سالانه۵ میلیون دلار است

رئیس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ارزش تولیدات این بخش را 5 میلیون دلار عنوان کرد و گفت: ظرفیت تولید حیوانات آزمایشگاهی در این مرکز تا 4 برابر قابل افزایش است.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، روزبه فلاحی با اشاره به تنوع تولیدات در بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی، اظهار کرد: تنوع تولیدات در این بخش به 40 نوع رسیده که شامل 26 نژاد، سویه و تحت سویه از 5 نوع حیوان آزمایشگاهی، 6 نوع فرآورده بیولوژیک،4 نوع پلت غذایی،3  نوع کارتن مخصوص حمل و نقل حیوانات آزمایشگاهی و پوشال استریل است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ارزی تولید حیوانات آزمایشگاهی این مرکز حداقل 3 میلیون دلار در سال برآورد می شود، افزود: ارزش تولید فرآورده های بیولوژیک در این بخش بیش از 500 هزار دلار در سال است.

رئیس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی خاطرنشان کرد: ارزش تولید پلت و جیره های غذایی این حیوانات بیش از5/1میلیون دلار در سال برآورده شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ارزش کل تولیدات این مرکز در طول سال به حدود 5 میلیون دلار می رسد، ضمن اینکه ظرفیت تولید حیوانات آزمایشگاهی در این مرکز تا 4 برابر قابل افزایش است.

فلاحی اضافه کرد: ظرفیت تولید فرآورده های بیولوژیک حاصل از حیوانات آزمایشگاهی برای نیاز کل کشور نیز در بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی قابل افزایش است.

وی با بیان اینکه در خصوص  صادرات محصولات این بخش نیز اقدامات لازم در حال انجام است، گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، به زودی صادرات این محصولات و فرآورده های مربوط به آن ها انجام خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه