English

سازمان راهداری اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر/مدیریت جابجایی در ۱۵ جاده پرتردد

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر را در ۱۵ محور پرتردد مواصلاتی کشور، اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر/مدیریت جابجایی در ۱۵ جاده پرتردد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور، این سازمان محدودیت‌های ترافیکی ایام عید سعید فطر را از چهارم تا دهم تیر ۹۶ به شرح زیر اعلام کرد:

۱- تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۱۰  از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد ومحورهای قوچان- مشهد،سبزوار- مشهد و تربت حیدریه- مشهد وبالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج – چالوس

۲-۱- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

۲-۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۰۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۵/۰۴/۰۵  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۰۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۵  از کرج به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه است.

۲-۳- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۵ تا ۰۱:۰۰ بامداد روزسه شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۶  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۵ تا ۰۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۶  از کرج به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه است.

۲-۴- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۹ تا ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۱۰  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۹ تا ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۱۰  از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

۳- محور هراز

۳-۱- تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

۳-۲- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴تا ۰۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ۹۶/۰۴/۰۷ وهمچنین از ساعت ۰۸:۰۰تا ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۸ و از ساعت ۰۸:۰۰ روزجمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ تا ساعت۱۲:۰۰ روز شنبه ۹۶/۰۴/۱۰ از محور هراز ممنوع است.

۳-۳- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۹ تا ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۱۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۹ تا ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۱۰  از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

۴- محور فیروز کوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه ۹۶/۰۴/۰۵ و سه شنبه ۹۶/۰۴/۰۶ و جمعه ۹۶/۰۴/۰۹ از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

۵- آزادراه کرج - قزوین

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ درمسیر شرق به غرب (باند شمالی) واز ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ در مسیرغرب به شرق(باند جنوبی) محور فوق ممنوع است.

۶- محور قدیم رشت – قزوین

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنج شنبه ویکشنبه مورخ‌های۱ و۹۶/۰۴/۰۴ و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه، دوشنبه و سه شنبه مورخ‌های  ۲ و ۵ و ۹۶/۰۴/۰۶ در این محور ممنوع است.

۷- محور قدیم ساوه – همدان و  بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۶ از محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه-همدان است.

۸- محور آستارا - اردبیل ، اردبیل – سرچم و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه مورخ‌های ۶ و ۹۶ /۰۴/۰۵ از محورهای فوق ممنوع است.

۹- محور سلفچگان ـ قم

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹از محور سلفچگان به قم ممنوع است.

۱۰- محور شیروان ـ بجنورد ـ جنگل گلستان و بالعکس

تردد کلیه تریلر ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶:۰۰ تا۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ و ازساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز سه شنبه از محورهای فوق ممنوع است.

۱۱- محور اصفهان ـ بروجن ـ لردگان ـ ایذه و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴تا ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ از محورهای فوق ممنوع بوده ومسیر جایگزین محور اصفهان- الیگودرز- خرم آباد وخوزستان است.

۱۲- محور  یاسوج ـ لردگان ـ بروجن ـ اصفهان و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ‌های ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ از محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اصفهان-یاسوج است.

۱۳- محور اهواز – هفتگل – باغملک – ایذه – دهدز - شهرکرد

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ از محورهای فوق از محورهای فوق ممنوع است و مسیر جایگزین محور اهواز – اندیمشک – خرم آباد – اصفهان – شهرکرد خواهد بود.

۱۴- محور تبریز – اهر – مشکین شهر و اهر – هریس و اهر – ورزقان و اهر – کلیبر – هوراند – خدآفرین و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰تا ۲۲:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه وجمعه مورخ‌های۹و ۸و۷و۶و۹۶/۰۴/۰۵ از محورهای فوق ممنوع است.

۱۵- محورهای قوچان-مشهد، سبزوار- مشهد و تربت حیدریه- مشهد وبالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۱ تا ۲۴:۰۰ روزجمعه  ۹ مورخ ۹۶/۰۴/۰۲ و از ساعت ۱۴:۰۰ تا۲۴:۰۰ روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه مورخ ۹ و۴ و۹۶/۰۴/۰۳ در محورهای فوق ممنوع است.

۱۶- محور قاین – بیرجند وبالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵:۰۰ تا  ۲۳:۰۰  روزهای یکشنبه و جمعه مورخ ۹و ۹۶/۰۴/۰۵ در محور فوق ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه