English

تقدیر از نقش بانک صادرات ایران برای رفع مشکل موسسه میزان و پدیده

​معاون وزیرکشور و ستاد ساماندهی مؤسسات و تشکل‌های مالی و پولی استان خراسان‌رضوی از نقش ارزشمند بانک صادرات در ساماندهی موسسه منحله میزان و بسترسازی برای تکمیل پروژه پدیده شاندیز تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل روابط عمومی بانک صادرات ایران، در نشستی که با حضور دین‌پرست معاون وزیر کشور، رشیدیان استاندار خراسان رضوی، زراعتی مدیرعامل این بانک، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مدیران عالی برخی از بانک‌ها با هدف رسیدگی به امور مربوط به مجتمع پدیده شاندیز برگزار شد، از نقش بانک صادرات در زمینه رفع مشکلات موسسه میزان و مجتمع پدیده شاندیز قدردانی شد.

معاون وزیر کشور با اشاره به اقدامات ارزشمند بانک صادرات ایران در زمینه سامان‌دهی مؤسسه منحله میزان از مدیرعامل بانک صادرات ایران برای حل مشکل پدیده شاندیز و ایجاد زمینه از سرگیری فعالیت پروژه شرکت مذکور تشکر کرد.

در بخش دیگری از جلسه استاندار خراسان رضوی ضمن برجسته خواندن نقش بانک صادرات ایران در سامان‌دهی مؤسسه اعتباری منحله میزان و پرداخت بخش عمده ای از وجوه مربوط به سپرده‌گذاران مؤسسه یاد شده از تلاش‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک تشکر و اظهار کرد: اهتمام بانک صادرات ایران در این خصوص که توانست مشکل و معضل استان و کشور را حل کند، شایسته تقدیر است.

وی درادامه افزود: نقش این بانک در بسترسازی برای از سرگیری عملیات اجرای پدیده شاندیز تحسین برانگیز است.

بحرینی، نماینده مردم شریف شهر مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمت بزرگ بانک صادرات ایران برای حل مشکل مربوط به مؤسسه میزان از زراعتی به دلیل تلاش، پیگیری مجدانه و سعه صدر در مدیریت موضوع، تقدیر به‌عمل آورد.

لازم به ذکر است با تدبیر مدیریت عالی بانک صادرات ایران مشکل سپرده‌گذاران مؤسسه منحله میزان به طور کامل مرتفع و با همت این بانک عملیات اجرایی پروژه پدیده شاندیز شروع شد تا بالغ بر ١٦٠ هزار سهامدار شرکت مذکور با امیدواری، امور مربوط به سرمایه‌گذاری خود در پروژه یاد شده را پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه