English

طیب‌نیا در کره‌جنوبی؛

جزئیات رایزنی طیب‌نیا با کره‌ای‌ها

ایجاد خطوط اعتباری بین بانکهای ایران و کره جنوبی، برقراری روابط کارگزاری و افتتاح شعب بانکهای ایرانی در این کشور از جمله محورهای مذاکره وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر دارایی کره جنوبی است.

 جزئیات رایزنی طیب‌نیا با کره‌ای‌ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس بانک زیرساخت آسیا به کره جنوبی سفر کرده است با وزیر دارایی و استراتژی کره جنوبی دیدار کرده که در این دیدار وی با همتای کره ای خود، در خصوص ایجاد خطوط اعتباری بین بانکهای دو کشور، برقراری روابط کارگزاری و افتتاح شعب بانکهای ایرانی در کره جنوبی گفتگو کرده.

بر اساس این گزارش، مذاکره با بانکهای کره جنوبی جهت ایجاد خطوط اعتباری در حال نهایی شدن است؛ اما برای حل برخی موضوعات باید توافقاتی توسط وزرای دوکشور صورت گیرد.

همچنین اقداماتی که قبلا در خصوص برقراری روابط کارگزاری و فراهم آوردن شرایط افتتاح شعب بانکهای ایرانی در کره جنوبی صورت گرفته، نیازمند پیگیری  بیشتر بانکها برای توسعه این همکاری ها می باشد که وزرای دو کشور در این زمینه قول مساعد دادند.

تسهیل تبدیل ارزهای حاصل از فروش و انتقال نفت از دیگر موضوعات مورد بحث وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر دارایی و استراتژی کره جنوبی در سفر به این کشور بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی