English

خرید تضمینی گندم از مرز ۳ میلیون تن گذشت

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از مرز ۳ میلیون تن گذشت گفت: تا کنون حدود ۹۰ درصد پول گندم کاران پرداخت شده است.

خرید تضمینی گندم از مرز ۳ میلیون تن گذشت

به گزارش خبرگزاری موج، یزدان سیف با اشاره به اینکه هم اکنون خرید تضمینی گندم در ۲۴ استان انجام می شود، افزود: براساس گزارش های موجود تا ظهر امروز ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم بصورت تضمینی خریداری شده است.

وی گفت: استان خوزستان با بیشترین میزان خرید تضمینی گندم رتبه نخست را در کشور دارد و تا کنون یک میلیون و ۳۳۸ هزار تن گندم خریداری شده است.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: تا ظهر امروز استان گلستان با ۶۴۷ هزار تن و استان فارس با ۳۷۵ هزارتن خرید تضمینی گندم در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

سیف با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت در سراسر کشور یازده میلیون تن گندم از گندم کاران خریداری شود، گفت: تا کنون حدود ۹۰ درصد پول گندم کاران پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت بازارگانی دولتی ایران میزان خرید دانه روغنی کلزا را ۱۰۹ هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: براساس جدیدترین گزارش ها میزان خرید دانه روغنی کلزا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۰ هزار تن بیشتر است.

سیف افزود: برداشت و خرید تضمینی کلزا و دانه های روغنی در ۲۱ استان کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی های انجام شده مجموع خرید دانه های روغنی ۳ برابر سال گذشته است گفت: حدود ۹۰ درصد پول کشاورزان کلزا کار پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه