English

رشد ۱۴ واحدی شاخص در معاملات امروز بازار سرمایه

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۴ واحد رشد کرد.

رشد ۱۴ واحدی شاخص در معاملات امروز بازار سرمایه

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 455 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 182 میلیارد تومان در 36 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 14 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 870 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای وامید، اخابر و فولاد شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شتران، شبندر و رمپنا با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 254 میلیون ورقه به ارزش 115 میلیارد تومان در 28 هزار نوبت، آیفکس 1.3 واحد رشد کرد و در ارتفاع 904 واحد قرار گرفت.

همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای شرکت کی بی سی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه، پتروشیمی خراسان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، فرآورده های تزریقی و دارویی ایران، گروه دارویی سبحان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی،حق تقدم شرکتهای کشاورزی و دامپروری مگسا، بهنوش ایران با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی و شرکت شیرین دارو پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده صاحبان سهام درخصوص افزایش سرمایه به تالار شیشه‌ای بازگشتند.

این گزارش می‌افزاید: نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر گران فارس و خوزستان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام نیز در روزجاری متوقف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه