English

تعهد ۹ شرکت بزرگ شیلات به حفظ اقیانوس‌های جهان

۹ شرکت بزرگ شیلات در جهان از اجرایی شدن برنامه‌ای برای حفظ اقیانوس‌ها خبر دادند.

تعهد ۹ شرکت بزرگ شیلات به حفظ اقیانوس‌های جهان

به گزارش خبرگزاری موج، این ۹ شرکت بزرگ شیلات در جهان قبول کرده‌اند که با همکاری در زمینه توقف فعالیت‌های غیرقانونی و جلوگیری از صید بی‌رویه، به حفظ اقیانوس‌ها کمک کنند.

در کنفرانس حفظ اقیانوس‌های جهان که در سازمان ملل متحد برگزار شد کشورهای عضو در مورد چگونگی تحقق اهداف توسعه پایدار در مورد سلامت اقیانوس‌ها با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس اهداف ذکر شده کشورها ملزم هستند تا از منابع دریایی و اقیانوسی حفاظت کرده و از آنها استفاده پایدار داشته باشند. هر چند برای تحقق این هدف تعهدات عینی و ملموسی ذکر نشده است.

سازمان ملل متحد امیدوار است کشورها، شرکت‌ها و سازمان‌ها برنامه‌های داوطلبانه‌ای را برای کار در موضوعاتی از قبیل آلودگی، صید بی‌رویه، اسیدی شدن آب اقیانوس‌ها و تخریب زیستگاه‌های ساحلی ارائه دهند.

به نوشته گاردین، مدیران این ۹ شرکت بزرگ شیلات از آسیا، اروپا و آمریکا با تعهد به جلوگیری از آسیب دیدن منابع دریایی اظهار داشتند: وجود اکوسیستم‌های دریایی پایدار برای رفع نیازهای تغذیه‌ای جمعیت جهان ضروری است اما این در حالی است که اقیانوس‌ها در معرض خطر هستند و این امر پایداری اکوسیستم‌های دریایی را تهدید می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه