English

پیک مصرف آب تهرانی ها مشخص شد

قائم‌مقام آبفای استان تهران، پیک مصرف آب از سوی شهروندان تهرانی را در فاصله افطار تا سحر دانست و گفت: برای تأمین مطمئن آب تهران، آمادگی کامل وجود دارد.

پیک مصرف آب تهرانی ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا نوذری پور، قائم مقام آبفای استان تهران گفت: خوشبختانه میزان بارش‌ها نسبت به میانگین؛ مطلوب و شرایط آبی سدها نیز مناسب است. البته شرایط مناسب آبی امسال نباید منجر به مصرف بیشتر مشترکان شود؛ بلکه مصرف درست را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم، چراکه با نبود تناسب جمعیت در تهران مواجه هستیم.

وی افزود: در فصل زمستان که مصرف آب کاهش می‌یابد، تأسیسات آب را سرویس می‌کنیم تا برای پیک تابستان آماده ارائه خدمات باشند.

قائم مقام آبفای استان تهران، به افزایش مصرف در ساعتی از ماه رمضان اشاره کرد و افزود: پیک مصرف آب در ماه رمضان تغییر می‌کند و در ساعاتی از نیمه شب، مصرف به اوج می‌رسد؛ به همین دلیل از مشترکان خواستاریم تا درست مصرف کنند.

نوذری پور ادامه داد: در شهر تهران حدود ۷۰ درصد شبکه فاضلاب را اجرا کردیم و بقیه طرح‌ها در حال اجرا است؛ بر اساس ابلاغیه ستاد اقتصاد مقاومتی در سال گذشته اجرای ۵ تصفیه خانه فاضلاب به عهده آبفای استان تهران بود که آن‌ها را به نتیجه رساندیم و دو طرح دیگر به آن‌ها اضافه شد که ۴ تصفیه خانه فاضلاب افتتاح شد و ۳ تصفیه خانه پردیس، پیشوا و اسلامشهر در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

قائم مقام آبفای استان تهران ابراز امیدواری کرد تا با حمایت دولت و همکاری مردم همه شهرهای استان زیرپوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گیرد.

نوذری پور، مهم‌ترین برنامه امسال را اجرای مدول دوم تصفیه خانه ۷ اعلام کرد و گفت: طرح فاضلاب تهران نیز با شتاب بیشتری پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از ثبات خوبی در زمینه تأمین آب و جمع آوری فاضلاب برخورداریم و نیاز است با تأمین منابع مالی شاهد سرعت بیشتری در اجرای طرح‌ها باشیم، افزود: طرح رینگ تهران با نام قمر بنی هاشم سرعت خوبی ندارد که اگر منابع مالی کافی داشته باشیم سرعت کار افزایش خواهد یافت.

قائم مقام آبفای استان تهران با اشاره به اینکه این طرح دو بخش اولویت دار دارد که به پایداری شبکه آب تهران کمک می‌کند، گفت: در شرق و جنوب غرب تهران طرح رینگ تهران اجرا شده و بخش هایی از آن نیز به بهره برداری رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه