English

شعب نجف بانک ملی ایران افتتاح می شود

معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با اعلام اینکه شعبه نجف این بانک آماده افتتاح است، از برنامه ریزی برای تغییر ساختار شعب اروپایی خبر داد.

شعب نجف بانک ملی ایران افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بانک ملی ایران، «غلامرضا پناهی» روز شنبه اظهار داشت: پس از رفع تحریم ها، جلسات منظم و فشرده ای با کارگزاران خارجی برگزار و روابط با آنها را احیا کردیم.

وی با یادآوری اینکه بانک ملی ایران نخستین بانکی بود که در دوره پسابرجام به شبکه سوئیفت متصل شد، اظهار داشت: اکنون حساب های بانک ملی ایران نزد کارگزاران خارجی فعال شده است.

پناهی گفت: ایجاد ارتباط با هر کارگزاری، به معنای متصل شدن به شبکه ای از بانک ها و کارگزاری هاست و با این روش می توان از حجم زیاد خدمات آنها استفاده کرد.

به گفته پناهی، اکنون شعبه هامبورگ بانک ملی ایران، کارگزار اصلی در حوزه اروپاست و از کانال آن می توان خدمات بانکی را به سایر نقاط ارائه کرد.

وی تاکید کرد: این اقدام، پس از کسب مجوز در داخل و مذاکره با مقام های مسئول در اروپا انجام خواهد شد و در ادامه، توسعه شبکه بانک ملی ایران در آسیای شرقی مد نظر است.

پناهی همچنین اعلام کرد: بانک ملی ایران آمادگی دارد روابط کارگزاری را عمق بدهد، به این معنا که در حوزه تسهیلات با کارگزاران خارجی مشارکت کرده و پشتیبانی آنها را برای سرمایه گذاری در ایران بر عهده بگیرد.

معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران همچنین بر لزوم استاندارد سازی صورت های مالی بانک ملی ایران بر اساس استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) تاکید کرد و افزود: این کار الزامی و به معنای ایجاد زبان مشترک با نظام بانکی دنیاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه