English

نعمت زاده در جمع خبرنگاران خبر داد؛

احداث نمایشگاه اقتصادی جنب فرودگاه بین المللى امام خمینی/٢ برابر شدن همکارى هاى نمایشگاهى بعد از برجام

وزیر صنعت معدن و تجارت در افتتاح نمایشگاه ماشین آلات و فلز کارى گفت:دولت مروج و ترویج دهنده نمایشگاه ها است و از آنها حمایت مى کند.

احداث نمایشگاه اقتصادی جنب فرودگاه بین المللى امام خمینی/٢ برابر شدن همکارى هاى نمایشگاهى بعد از برجام

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه بیش از ٢٠٠ شرکت خارجی در نمایشگاه  ماشین آلات و فلزکاری حضور دارند گفت:طبق صحبت هایی که شده قرار است سالانه این  نمایشگاه  را برگزار کنیم.

نعمت زاده با بیان اینکه بعد از رفع تحریم ها همکاری هاى خارجی  بیشتر شده است افزود:این نمایشگاه بهترین موقعیت را دارد تا شرکت های ایرانى و خارجی دانش و مهارت هاى خود را به اشتراک بگذارند.

به گفته وزیر صنعت معدن و تجارت جایگاه صنعت در ایران روز به روز مناسب تر می شود و این یک فرصت مناسب براى هر چه بهتر شدن صنعت مان است.

نعمت زاده به جایگاه نمایشگاه ها پرداخت و گفت:یک سال و نیم بعد از برجام برگزاری نمایشگاه های صنعتى بین اللملى دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب مناسب است خاطر نشان کرد:در بازید امروز یک سرى نواقصی هنوز شهر آفتاب وحوز دارد که امیدواریم شهرداری این مشکلات رفع کند تا شرکت کنندگان با مشکلی روبه رو نشوند

وزیر صنعت معدن و تجارت عنوان کرد:نمایشگاه ها بهترین محل براى ارتباط مردم و تولید کنندگان و علاقه مندان هست و دولت از نمایشگاه ها حمایت مى کند.

نعمت زاده همچنین خبر داد:پیش بینى شده جنب فرودگاه امام خمینی  منطقه آزاد فرودگاه بین اللملی نمایشگاه اقتصادی به زودی احداث شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه