English

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی به کار خود پایان داد:

امضای تفاهمنامه همکاری ریلی آلمان و راه‌آهن شرقی بنیاد

یاداشت تفاهم همکاری های فنی و مالی بین شرکت راه آهن شرقی بنیاد وابسته به بنیاد مستضعفان و شرکت راه آهن آلمان امضا شد.

امضای تفاهمنامه همکاری ریلی آلمان و راه‌آهن شرقی بنیاد

به گزارش خبرگزاری موج، پنجمین نمایشگاه بین المللی ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ حمل و نقل ریلی جهان شامگاه پنجشبنه پس از ۴ روز فعالیت به کار خود پایان داد.

در حاشیه این نمایشگاه تفاهم‌نامه همکاری ریلی بین راه آهن آلمان و راه آهن شرقی بنیاد افتتاح شد. علیرضا شیخ طاهری مدیرعامل شرکت راه آهن شرقی بنیاد وابسته به بنیاد مستضعفان درباره این تفاهم‌نامه گفت: پیش از این یک قرارداد بین شرکت دولتی راه آهن آلمان و شرکت راه آهن شرقی بنیاد برای ارتقای کیفیت خدمات ناوگان ریلی این شرکت منعقد شده بود و چون آلمانی ها از این قرارداد رضایت داشتند، پیشنهاد کردند این یادداشت تفاهم همکاری های فنی و مالی در حوزه ریلی را با بن ‌ریل امضا کنند و امروز شاهد انعقاد این یادداشت تفاهم بودیم.

طبق این قرارداد شرکت راه آهن دولتی آلمان در زمینه مسایل فنی، مالی و زیرساخت های مورد نیاز شرکت های ریلی به ما مشاوره می دهد و بن ریل به عنوان یک شرکت های ریلی از همکاری های راه آهن آلمان استفاده خواهد کرد.

در این نمایشگاه ۱۶۰ شرکت داخلی و ۱۳۰ شرکت خارجی از ۱۶ کشور جهان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را عرضه کردند و در مجموع ۲۴ میزگرد تخصصی و کارگاه آموزشی توسط اساتید ایرانی و خارجی در این نمایشگاه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه