English

همسو با برنامه تولید و اشتغال در سیاست های اقتصاد مقاومتی

سندیکای بانکی سه هزار میلیارد ریال به تکمیل یک طرح اقتصادی اختصاص داد

6 بانک عضو سندیکای پروژه پدیده شاندیز مبلغ ٥٠٠ میلیارد ریال از سهم الشرکه خود را به حساب‌ مفتوح برای تمرکز این وجوه واریز کردند.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بانک صادرات ایران، در جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و مدیرکل امور اقتصادی این وزارتخانه با مدیرعامل بانک صادرات ایران در برج سپهر، اعلام شد مبلغ سهم‌الشرکه بانک‌های عضو سندیکای پروژه پدیده شاندیز به حساب بانک صادرات ایران واریز شد.

این سندیکا متشکل از ٦ بانک کشور شامل بانک صادرات ایران با حضور بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و شهر است که برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح پدیده شاندیز در مشهد مقدس تشکیل شده است.

بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این سندیکا با هدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال و تولید و برای تحقق تدبیر «سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» و همچنین حمایت از فعالیت‌های مولد اقتصادی و رونق‌بخشی به فضای کسب و کار، شکل گرفت.

در این جلسه بر ضرورت اهتمام و اقدام فوری هیات‌مدیره شرکت پدیده شاندیز برای پیگیری عملیات اجرایی تکمیل طرح تاکید شد.

در چند روز گذشته، پیش نویس قرارداد مشارکت در تامین مالی طرح شهر پدیده شاندیز مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید با پیشگامی بانک صادرات ایران به تایید مدیران اعتباری بانک های عضو سندیکا رسید.

انتظار می رود بر اساس هدفگذاری این سندیکای بانکی، بخش های باقیمانده طرح نیز هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی