English

صادرکنندگان نمونه کشور انتخاب می شوند

رئیس کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به ضرورت کامل و به روز بودن بانک اطلاعات صادرکنندگان کشور گفت: بانک اطلاعاتی کامل به منزله اهرم تنظیم کننده سیاست‌های تجاری کشور محسوب می‌شود.

صادرکنندگان نمونه کشور انتخاب می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی خسروتاج در ادامه افزود: فراهم آوردن بستر برای رشد صادرات از وظایف دولت‌ها است، اما معتقدم این بستر باید با نوآوری و خلاقیت همراه باشد.

وی همچنین در خصوص شاخص‌های انتخاب صادرکنندگان نمونه در گروه‌های کالایی مختلف خاطرنشان کرد: شاخص‌ها باید متناسب با نوع کالا و با مشورت اتحادیه و تشکل‌های در جهت ارتقای سطح کیفیت و عملکرد تعیین شوند.

معاون توسعه صادرات کالا و خدمات با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز ملی صادرات گفت: مراسم امسال متفاوت از سال‌های دیگر برگزار خواهد شد به گونه‌ای که بازه وسیع‌تری از صادرکنندگان را در نظر داشته باشیم. برای آن بخش از فعالین که در لیست صادرکنندگان نمونه قرار نمی‌گیرند نیز دوره‌های آموزشی جهت توانمندسازی آن‌ها در نظر گرفته شده است و در سال‌های آینده یکی از شاخص‌های انتخاب را موفقیت در گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی سازمان توسعه تجارت ایران قرار خواهیم داد.

محمدرضا مودودی افزود: هر سال ۲۹ مهرماه در روز ملی صادرات از صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشور تقدیر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی