English

با هدف ارتقای سهم بهره وری در رشد اقتصادی

تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی بهره‌وری ایران امضا شد

در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های ارتقای سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور، سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی بهره‌وری ایران تفاهم‌نامه‌ مشترکی منعقد کردند.

 تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی بهره‌وری ایران امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان مدیریت صنعتی، از اهداف این تفاهم نامه می توان به توسعه‌ همکاری‌های مشترک در زمینه‌ تبادل دانش، اطلاعات و داده‌های مورد نیاز در زمینه‌های مشاوره ای، آموزشی و تحقیقاتی در راستای ارتقای بهره‌وری و تعالی سازمانی اشاره کرد.

برپایه این گزارش، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و اجرای پروژه‌های مشاوره ای، تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز کشور با موضوع بهره‌وری و تعالی سازمانی، از دیگر اهداف تفاهم نامه مذکور است.

براساس این تفاهم نامه، سازمان مدیریت صنعتی درباره اجرای پروژه‌های خودارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران و دستگاه‌های اجرایی کشور، آموزش نیروی انسانی متخصص، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی مشترک در زمینه بهره‌وری و تعالی سازمانی و صدور گواهینامه مشترک با طرف دیگر همکاری خواهد کرد.

بر همین اساس، سازمان ملی بهره‌وری ایران درخصوص اعتباردهی به جایزه ملی تعالی سازمانی، اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های آموزشی، اجرای طرح ها و پروژه های مشاوره ای و پژوهشی در حوزه های بهره وری و تعالی سازمانی با سازمان مدیریت صنعتی همکاری می کند.

این تفاهم نامه با امضای مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، بین 2 طرف مبادله شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه