English

پانزدهمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه تهران افتتاح شد

پانزدهمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه روز شنبه با حضور جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بوستان گفتگو افتتاح شد.

 پانزدهمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه گل و گیاه تا 22 اردیبهشت ماه جاری در بوستان گفتگو دایر است و علاقمندان می توانند دراین مدت همه روزه از ساعت 9 تا 21 از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در آیین آغاز بکار این نمایشگاه با اشاره به سرانه پایین مصرف گل در کشور در مقایسه با سایر کشورها گفت: سالانه 60 تا 70 میلیون دلار گل از ایران صادر می شود ، این در حالیست که میزان صادرات گل کشور ترکیه در سال بیش از یک میلیارد دلار است.

علی محمدمختاری با بیان اینکه تنوع گل و گیاه در کشور ایران بسیار بالاست افزود: متأسفانه در حوزه حمل و نقل و بسته بندی گل دارای مشکلات و ضعف هایی هستیم و همین امر موجب کاهش میزان صادرات گل و گیاه تولیدی کشور شده است.

وی اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه بیش از 220 واحد تولیدی و نمایندگی های خارجی فعال در عرصه تولید و عرضه گل و گیاه حضور دارند.

مختاری یادآور شد: تقاضا برای شرکت در نمایشگاه گل و گیاه تهران بسیار زیاد است، اما به دلیل میزان گنجایش و ظرفیت فضای نمایشگاه، امکان تامین نیاز همه متقاضیان را در برگزاری نمایشگاه نداریم.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت در زمینه توزیع عادلانه فضای سبز گفت: در راستای کاهش فاصله جنوب و شمال تهران در زمینه فضای سبز، بوستان های خوبی در مناطق جنوبی پایتخت احداث شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه