English

برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه از سوی متخصصان ایرانی

سیستم های صوتى و تصویری خودرو بومی سازی شد

مدیرعامل کارخانه تولید سیستم های صوتی و تصویری خودرو گفت: تولید سیستم های صوتی و تصویری خودرو، برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه از سوی متخصصان داخلی کشور بومی سازی شد و به تولید انبوه رسید.

سیستم های صوتى و تصویری خودرو بومی سازی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، علی حیدری در نشست خبری صبح امروز با بیان اینکه با گذشت یک سال و نیم و انجام تحقیق و توسعه بسیار، این پروژه اجرایی شد، گفت: متخصصان ما توانستند محصولی 100 درصد ایرانی تولید و عرضه کنند.

حیدری با اشاره به شعار امسال رهبری  اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افزود: این شرکت با تشکیل تیمی متشکل از متخصصان داخلی درصدد داخلی سازی سیستم پخش تصویری خودروها و ارائه محصولاتی با کیفیت مناسب تر و قیمت رقابتی در تلاش است محصولات خود را در داخل کشور و خارج معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه برای تأسیس این کارخانه هیچ وامی از بانک ها اخذ نکردیم، گفت: این کارخانه در فاز نخست با سرمایه گذاری 2 میلیون و 500 هزار دلار برای ماشین آلات و سه میلیون دلار سرمایه در گردش ایجاد شده است و با پیش بینی های صورت گرفته فاز دوم کارخانه، توانایی جذب نیروی کار تا 600 نفر دیگر به صورت مستقیم را دارد

 به گفته این فعّال اقتصادی، سالیانه 15 میلیون دلار صادرات از این تولیدات وجود دارد و از خروج 30 میلیون دلار ارز جلوگیری می شود.

حیدری اذعان کرد: راه اندازی این کارخانه در فاز نخست منجر به اشتغالزایی مستقیم برای 200 نفر از جوانان تحصیلکرده شده است و صادرات این محصولات سالانه پنج میلیون دلار به کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس وجود دارد.

این فعال بخش خصوصی به قیمّت این کالا پرداخت و گفت:قیمت نهایی محصولات این کارخانه با قیمت نمونه مشابه چینی اما با کیفیت بالاتر است و تعرفه وارداتی نمونه مشابه خارجی این محصولات در گمرک 80 دلار است .

شایان ذکر است سبد محصولات این شرکت بر روی خودروهای پژو 405، پژو پارس، سوزوکی، برلیانس، سمند و HC قابل نصب است و پتانسیل نصب آنها روی همه خودروهای داخلی و حتی خارجی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه