English

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خبر داد: فولاد هرمزگان پایگاه صادراتی کشور می شود

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه پس از افزایش ظرفیتی که در این کارخانه برنامه ریزی شده، زنجیره ارزش فولاد با راه‌اندازی خط نوردی که برای شرکت پیش بینی شده تکمیل میشود، گفت: در نظر داریم فولاد هرمزگان را پایگاه صادراتی کشور کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خبر داد: فولاد هرمزگان پایگاه صادراتی کشور می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس فرزاد ارزانی با بیان اینکه فولاد هرمزگان مزیتهای صادراتی دارد که بسیاری از واحدها ندارند، به توسعه بازارهای صادراتی این شرکت اشاره کرد و گفت: چنانچه مشکل اسکله رفع گردد، صادرات محصولات فولاد هرمزگان راحتتر انجام میشود، بنابراین در شرایط فعلی مشکل اسکله، یکی از مشکلات اصلی فولاد هرمزگان است.

وی تصریح کرد: زیرساخت، مشکل اکثر واحدهای صنعتی کل کشور است و محدود به هرمزگان نمیشود، اما به جهت روانسازی کارها در امر صادرات، با همکاری فولاد مبارکه به دنبال ایجاد اسکله اختصاصی در هرمزگان هستیم. هرچند که معتقدیم تمرکز شرکتها در بحث توسعه زیرساخت بخشی از انرژی و پتانسیل واحدهای صنعتی را میگیرد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه پس از افزایش ظرفیتی که در این کارخانه برنامه ریزی شده، زنجیره ارزش فولاد با راه‌اندازی خط نوردی که برای شرکت پیشبینی شده تکمیل میشود، گفت: در نظر داریم فولاد هرمزگان را پایگاه صادراتی کشور کنیم.

 
 
 
 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه