English

سال گذشته ۶۷ واحد صنعتی راکد کرمانشاه فعال شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 67 واحد صنعتی غیرفعال استان به چرخه تولید بازگشت.

سال گذشته 67 واحد صنعتی راکد کرمانشاه فعال شد

به گزارش خبرگزاری موج، سید نعمت‌الله حقیقی اظهار کرد: سال گذشته بیش از 240 جواز تاسیس صادر کردیم، همچنین با تلاش‌های صورت گرفته و برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل 67 واحد صنعتی غیرفعال کرمانشاه به چرخه تولید بازگشت.

وی همچنین از صدور 116 پروانه بهره‌برداری صنعتی جدید در استان طی سال گذشته خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر 1187 فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری 27 هزار میلیارد تومان در استان داریم، یادآوری کرد: 1026 پروانه‌ بهره‌برداری صنعتی هم داریم که ظرفیت اشتغال آن 30 هزار نفر است.

به گفته این مسئول، هم اکنون در استان واحدهای صنعتی بزرگی از جمله سه واحد پتروشیمی، دو واحد سیمان، چند واحد تولید کاشی و سرامیک، شیر و لبنیات، مواد غذایی و... وجود دارد که توانسته‌اند اشتغال پایداری را ایجاد کنند.

حقیقی در ادامه به عملکرد سازمان در حوزه معادن پرداخت و گفت: سال گذشته چهار پهنه اکتشافی به وسعت بیش از شش هزار کیلومتر مربع جهت انجام عملیات اکتشافی سیستماتیک به بخش خصوصی واگذار شد که تاکنون نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت 15 فقره پروانه بهره برداری معدنی، هشت فقره گواهینامه کشف، 35 فقره پروانه اکتشاف و22 فقره مجوز برداشت موقت صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در خصوص برنامه‌های سال جاری نیز یادآوری کرد: باید مشوق‌ها و بسترهای سرمایه‌گذاری را در سطح استان بگونه‌ای فراهم کنیم تا ضمن حمایت از سرمایه‌گذاران، اشتغال پایداری نیز دراستان ایجاد شود.

حقیقی گفت: اگرچه آمارها به خوبی نشان می‌دهد که اقبال سرمایه گذاری در استان رو به بهبود است، اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه