English

امروز رخ داد ؛

تأخیر ۱۴ ساعته پرواز استانبول تهران هواپیمایی معراج

به گفته مسافران پرواز 4804 هواپیمایی معراج که قرار بود ساعت 4 صبح امروز از استانبول عازم تهران شوند، بعد از حدود 14 ساعت تأخیر، قرار است پروازشان ساعت 18 به وقت تهران انجام شود.

تأخیر 14 ساعته پرواز استانبول تهران هواپیمایی معراج

به گزارش خبرگزاری موج، پرواز شماره 4804 هواپیمایی معراج که قرار بود صبح امروز مسافران را از مبدأ استانبول به فرودگاه امام خمینی تهران منتقل کند، با حاشیه های فراوانی همراه بود که مهم ترین آن، تأخیر 14 ساعته این پرواز و همچنین ضرب و شتم مسافران ایرانی از سوی پلیس فرودگاه استانبول بود.

به گفته مسافران این پرواز، زمان برخاست هواپیما از فرودگاه استانبول که در بلیت آنها درج شده، ساعت 4 صبح امروز (شنبه 17 فروردین) به وقت تهران بود که پس از مراجعه به این فرودگاه، به آنها گفته شد ساعت 6 هواپیما به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

با این حال به دلیل نقص فنی هواپیمایی که قرار بوده مسافران را از استانبول به تهران بیاورد، مجددا به آنها اعلام می شود که ساعت 18 به وقت تهران پرواز انجام خواهد شد که با اعتراض مسافران مواجه می شود. از آنجایی که بخش زیادی از مسافران این پرواز ارز و پول هایشان در پایان سفر به اتمام رسیده بود، از مسئولان دفتر نمایندگای این ایرلاین می خواهند تا برای اسکان آنها در استانبول تا ساعت 18 فکری کنند که متأسفانه کارگزاران معراج در این شهر واقع در غرب ترکیه، مسافران را به یکی از مسافرخانه های استانبول با پایین ترین سطح خدمات منتقل می کنند که باز هم با اعتراض مسافران روبه رو می شوند.

به گفته یکی از مسافران این پرواز که در حال حاضر در فرودگاه آتاتورک استانبول منتظر انجام این پرواز است، پس از آنکه مسافران مجددا به فرودگاه برمی گردند و تقاضای تأمین ناهار خود را مطرح می کنند، به آنها ساندویچ تخم مرغ داده می شود که بعد از این اقدام عجیب، مسافران که پس از ساعتها سرگردانی در فرودگاه به ستوه آمده بودند، با مسئولان نمایندگی معراج در فرودگاه درگیر می شوند و پلیس فرودگاه وارد کارزار می شود.

بر اساس گزارش شاهدان عینی، مسافرانِ پرواز معراج ایرلاین، پس از ضرب و شتم از سوی پلیس فرودگاه استانبول و ادامه اعتراضات خود، خواهان انجام فوری پرواز می شوند که این بار مقامات این ایرلاین به آنها می گویند این پرواز ساعت 13 انجام می شود. با این وجود در حال حاضر علیرغم گذشت سه ساعت از ساعت وعده داده شده، هنوز پرواز انجام نشده و همچنان سایت فرودگاه امام خمینی ساعت انجام این پرواز را 18 ذکر کرده

این همه در حالی است که فرودگاه استانبول تنها دو ساعت اینترنت رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد و درنتیجه امکان ارسال فیلم و عکس های گرفته شده از سوی معترضان از نحوه برخورد پلیس فرودگاه استانبول با مسافران ایرانی وجود ندارد.

گفتنی است طی تماسی با یکی از مسئولان هواپیمایی معراج داشت، وی از وقوع چنین اتفاقاتی در ترکیه اظهار بی اطلاعی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه