English

نگاهی به معاملات تالار شیشه ای در هفته گذشته

فراز و فرود قندی ها در معاملات کم حجم بورس تهران

در هفته گذشته در بورس تهران معاملات نسبتا کم حجمی انجام پذیرفت، در طی سه روز کاری گذشته قندی ها شرایط متفاوتی را تجربه کردند این نمادها که در روز اول تا آستانه ۵ درصد رشد کردند در دو روز پایانی شاهد افت قیمتی بودند.

فراز و فرود قندی ها در معاملات کم حجم بورس تهران

به گزارش خبرگزاری موج، در معاملات بورس اوراق بهادار تهران از ابتدای شروع سال ۱۳۹۶ دیده می شود قندی ها شرایط مثبتی را تجربه می کنند به طوری که اکثر نمادهای قندی با صف خرید همراه بود و در روزهای دیده شد که تمام نمادهای این گروه تا آستانه ۵ درصد رشد کردند در اولین روز معاملاتی هفته گذشته نیز این صف خرید وجود داشت اما در دو روز پایانی این هفته شرایط آن ها تا حدودی متفاوت شد و تعداد زیادی از نمادهای آن روند کاهش در قیمت پایانی را تجربه کردند.
در اولین روز از معاملات هفته گذشته سیمانی ها رشد قابل توجهی از خود نشان داده اند و به جز اندکی نمادهایی در این گروه مابقی شاهد رشد نسبتا خوبی بودند به طوری که در تعدادی از نمادهای این گروه صف خرید مشاهده می شود همچنین در آخرین روز معاملاتی  هفته گذشته هم اکثریت نمایندگی سیمانی روند رو به رشدی را تجربه کردند.

نمادهای معاملاتی مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا)، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از پالایشی ها نمادهایی بودند که در سه روز کاری هفته گذشته بیشترین تأثیر را روی شاخص کل بازار نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادر تهران گذاشتند.

دماسنج بازار سرمایه که در ابتدای هفته گذشته در تراز ۷۷ هزار و ۵۸۴ واحدی قرار داشت در طی سه روز کاری ۱۰۵ واحد رشد کرد و  به رقم ۷۷ هزار و ۶۸۹ واحدی رسید. همچنین شاخص آزاد شناور با ۲۵۱ واحد رشد از رقم ۸۵ هزار و ۲۳۶ واحدی رقم ۸۵ هزار و ۴۸۷ واحدی واحدی را تجربه کرد.

علاوه بر این شاخص بازار اول با ۲ واحد افت، تا رقم ۵۴ هزار و ۵۲۶ واحدی پایین آمد اما شاخص بازار دوم ۶۵۰ واحد بالا رفت و در تراز ۱۶۸ هزار و ۷۹۱ واحدی نشست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی