English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

علت گرانی ۲۰۰ تومانی شیر مشخص شد/ فعلا قیمت شیر به حالت اول برگشته است

دبیر انجمن صنایع فرآورده های لبنی در رابطه با افزایش اخیر شیر یکی از برنده های پرفروش گفت: هیچ شرکت و کارخانه ای فعلا تصمیم به افزایش قیمت فرآوردهای لبنی خود نکرده است.

علت گرانی 200 تومانی شیر مشخص شد/ فعلا قیمت شیر به حالت اول برگشته است

طبق گزارش میدانی خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج از برخی فروشگاه ها و سوپر مارکت های سطح شهر تهران از چند روز پیش شیر یک نوع از برند های معروف لبنی افزایش قیمت داشته است.

در همین رابطه یک فروشنده فرآورده های لبنی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج که از چه زمانی شیر را گران خریداری کردید گفت: هفته گذشته تنها یک برند مطرح ،شیر را برای مصرف کننده 200 تومان گران کرد وقیمت هر لیتر از شیر این برند از 2 هزار و 500 تومان به 2 هزار و 700 تومان رسید.

 این فروشنده اعلام کرد: به تبع گران شدن شیر این برند مابقی برندها در آستانه افزایش قیمت هستند و شنیده های ما از دیگر مامور فروش کارخانه های مختلف برندهای لبنی بر این است که به احتمال زیاد آنها هم  قیمت شیر را افزایش خواهند داد.

دبیر انجمن صنایع فرآوردهای لبنی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج در خصوص گرانی شیر این برند افزود:به علت بهای تمام شده این محصول لبنی این برند چندی پیش 200 تومان در هر لیتر از شیر خود را گران عرضه کرده بود اما با دستوراتی که به شرکت داده شد قیمت به حالت اول خود برگشته است.

رضا باکری ادامه داد: شرکت ها و کارخانجات فرآورده های لبنی فعلا تصمیم گرفته اند که قیمت های خود را افزایش ندهند تا اولین جلسه هیات مدیره انجمن فرآورده های لبنی تشکیل شود و در این جلسه دلایل خود را مکتوب کرده تا ما به سازمان حمایت از مصرف کنندگان آنها را گزارش دهیم.

وی درباره احتمال گرانی محصولات لبنی یاد آور شد:افزایش قیمت فرآورده های لبنی فعلا در حد اثر بخشی تورم سالانه در بهای تمام شده محصولات لبنی است و این عدد حداکثر 5 درصد می باشد.

افزایش قیمت شیر در حالی مردم را غافل‌گیر کرده است که 2 هفته گذشته مرکز آمار ایران خبرداد حدود ۱۲ درصد افراد ۱۸ سال بالاتر یک لیوان شیر در هفته مصرف می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی