English

عاری بودن وضعیت طرح کلان فناوری تولید ماهی قزل آلای رنگین کمان از بیماری(SPF)

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و هیأت همراه از آخرین وضعیت و پیشرفت طرح کلان فناوری تولید ماهی قزل آلای رنگین کمان عاری از بیماری(SPF) در تنکابن بازدید کردند.

عاری بودن وضعیت طرح کلان فناوری تولید ماهی قزل آلای رنگین کمان از بیماری(SPF)

به گزارش خبرگزاری موج از روابط عمومی مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور، اسکندر زند با اشاره به اهمیت اجرای طرح کلان تولید ماهی قزل آلای SPF با توجه به واردات بی رویه تخم چشم زده از کشورهای مختلف و تبعات ناشی از آن، گفت: افزایش تراکم تولید به خصوص در قفس های دریایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بهگزینی و اصلاح نژاد آبزیان و تولید لاین در کشور به خصوص ایجاد لاین ماهی آزاد دریای خزر به عنوان جایگزین ماهی قزل آلای رنگین کمان در صنعت پرورش ماهی در قفس های مستقر در دریای خزر نیز دارای اهمیت است.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در پایان از کلیه اقدامات صورت گرفته توسط مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور در راستای دستیابی به تکنولوژی تولید ماهی قزل آلای SPF در کشور قدردانی کرد و یادآور شد: به منظور حمایت بیشتر از این طرح و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی بازدیدهای دیگری نیز توسط سازمان انجام خواهد شد.

در این بازدید همچنین مجری طرح کلان تولید ماهی قزل آلای SPF گزارش جامعی از آخرین وضعیت و پیشرفت طرح کلان تولید ماهی قزل آلای SPF به همراه مشکلات و تنگناهای مالی، اجرایی و تحقیقاتی ارایه و رئیس مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور نیز گزارش عملکرد تحقیقاتی و عمرانی سال ۱۳۹۵ این مرکز را تشریح کرد.

گفتنی است معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به همراه رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و رئیس مؤسسه تحقیقات مرکبات کشور هفتم فروردین ماه سال جاری در مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور(تنکابن) حضور یافتند و از آخرین وضعیت و پیشرفت طرح کلان فناوری تولید ماهی قزل آلای رنگین کمان عاری از بیماری بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه