English

فرودگاه‌های کشور به تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی جدید مجهز می‌شوند

اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی اجرای سه‌ پروژه بزرگ به اعتبار 59 میلیارد و 400 میلیون تومان را در دستور کار خود قرار داده که در سال جاری افتتاح می‌شوند.

فرودگاه‌های کشور به تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی جدید مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی اجرای سه‌ پروژه بزرگ به اعتبار 59 میلیارد و 400 میلیون تومان را در دستور کار خود قرار داده که در سال جاری افتتاح می‌شوند که با اجرای این پروژه‌ها، فرودگاه‌های ایران به تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی جدید و روز دنیا مجهز می‌شوند.

طبق برآوردهای صورت گرفته اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی در سال 1396 اجرای سه پروژه بزرگ را به انجام می‌رساند. پروژه خرید 12 دستگاه خودروی پیشرفته کف‌ساز آتش‌نشانی فرودگاهی با اعتبار 48 میلیارد و 400 میلیون تومان تا 15 اردیبهشت‌ماه 96 به پایان رسانده و همه خودروها را در اختیار فرودگاه‌های نیازسنجی شده قرار می‌دهد. این پروژه از 26 مهرماه 1394 آغاز شده است.

همچنین تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی در قالب هفت قرارداد به اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون تومان طی 11 ماه خریداری می‌شود. این پروژه از دهمین روز اردیبهشت‌ماه 1396 قابل بهره‌برداری است.

بازسازی و بهسازی 15 دستگاه خودروهای ایمنی و آتش‌نشانی با صرف سه میلیارد و 500 میلیون تومان تا پایان دی‌ماه 96 به اتمام می‌رسد. این پروژه از 10 خردادماه 1395 آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه