English

وزیر ارتباطات خبر داد؛

افزایش دسترسی‌های ارتباطی در انتخابات شورای شهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش دسترسی های ارتباطی در آستانه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

افزایش دسترسی‌های ارتباطی در انتخابات شورای شهر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ارتباطات، محمود واعظی در بازدید از محل ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر تفت گفت: گسترش پهنای باند و دسترسی به اینترنت، اقدام بزرگی بود که در آستانۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی، انجام شد .

وی گفت: ارزشمندترین ویژگی برای انتخابات نیت و اخلاص برای کمک و خدمت به مردم است .

واعظی در جمع ثبت‌نام‌کنندگان حاضر در فرمانداری تفت و در پاسخ به پرسش آنان مبنی بر تدابیر اندیشیده شدۀ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص چگونگی اطلاع رسانی انتخابات، گفت: هدف وزارت ارتباطات افزایش دسترسی به ارتباطات و افزایش پهنای باند اینترنت است .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: گسترش پهنای باند، افزایش ارتباطات و دسترسی به اینترنت اقدام بزرگی بود که در آستانۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام گرفت .

وی دربارۀ وضعیت کنونی دسترسی مردم کشور به اینترنت گفت: اکنون دسترسی به اینترنت از 200هزار نفر به 40میلیون نفر رسیده است که این تحولی بزرگ در حوزۀ اطلاع‌رسانی است .

واعظی درخصوص تمهیدات اندیشیده شده برای اطلاع‌رسانی در روستاها، گفت: در ابتدای دولت تدبیر و امید هیچ روستایی اینترنت نداشت اما اکنون بیست هزار روستا دارای اینترنت هستند و در تلاش هستیم تا پایان دولت 90 درصد روستاها دارای اینترنت شوند .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت معتقد است هرچه آگاهی‌های مردم افزایش یابد قدرت انتخاب آنان نیز رشد می یابد .

واعظی دربارۀ اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های مجازی بیان کرد: دولت معتقد است محدود کردن مردم از نظر دسترسی‌های ارتباطی مانع انتخاب آگاهانۀ آنان می‌شود و محدودیت در دسترسی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه