English

دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌ابزار و صنایع فلزکاری درتهران برگزار می‌شود

دروازه ورود به صنعت اروپا

دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌ابزار و صنایع فلزکاری (AMBIran 2017) از دوم تا پنجم خردادماه سال آینده در مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود.

دروازه ورود به صنعت اروپا

به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه بین‌المللی AMB یکی از تأثیرگذارترین و پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های صنعت فلزکاری و یکی از پنج نمایشگاه برتر تکنولوژی ماشین‌ابزار و صنایع فلزکاری در دنیا است که توسط شرکت آلمانی مسه‌اشتوتگارت (Messe Stuttgart) و اتحادیه سازندگان ماشین‌های تولیدابزار آلمان (VDW) برگزار می‌شود.

به‌همین مناسبت در اسفندماه همایشی به‌منظور معرفی این نمایشگاه با حضور کیان معتمدی مدیرعامل شرکت نوژن راد، نادیا وبر مدیر ارشد پروژه AMB از شرکت مسه‌اشتوتگارت، فادی قدوره نماینده مسه‌اشتوتگارت و مدیرعامل شرکت نوژن پویان، زیبا شهرام مدیر اجرایی شرکت نوژن پویان و جمعی از مدیران صنعتی کشور در محل هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

کیان معتمدی در خصوص این نمایشگاه و دلیل برگزاری آن گفت: متاسفانه در زمانی که کشور دچار تحریم بود چرخه صنعت کشور به کندی حرکت می‌کرد و صنعتگران کشور ناچار بودند برای رفع نیازهایشان به سمت بازارهایی بروند که کیفیت لازم را نداشتند. در فضای بعد از برجام٬ برگزارکنندگان AMB به این نتیجه رسیدند که ایران پتانسیل بالایی برای ایجاد همکاری با شرکت‌های بزرگ اروپایی دارد و نخستین دوره این نمایشگاه را سال گذشته با همکاری شرکت نمایشگاهی آلمانی مسه اشتوتگارت( Messe Stuttgart ) و اتحادیه سازندگان ماشین‌های تولید ابزار آلمان( VDW )در تهران برگزار کردند.

وی ادامه داد: بازار ماشین‌آلات در ایران در آستانه یک جهش بزرگ قرار گرفته است. برنامه‌ریزی پروژه‌های بزرگ، سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه و نوسازی تاسیسات صنعتی که بسیاری از آنها دیگر فرسوده شده‌اند، فرصت بزرگی برای سازندگان ماشین‌آلات به‌وجود آورده است. از این رو نمایشگاه فوق مورد حمایت اتحادیه‌ها و صنعتگران ایرانی قرار گرفته است.

زیبا شهرام مدیر اجرایی شرکت نوژن پویان در ادامه یادآوری کرد: با توجه به تجربه موفق این نمایشگاه در دوره اول، برگزارکنندگان AMB تصمیم گرفتند تا برای بار دوم این نمایشگاه را باشکوه‌تر و با حضور کشورهای بیشتری برگزار کنند. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی مدیران صنایع مهم در ایران و صنایع معتبر آلمان و دیگر کشورهای صاحب صنعت اروپایی به یکدیگر است تا زمینه‌های همکاری آنها فراهم شود.

نادیا وبر مدیر ارشد پروژه AMB از شرکت مسه‌اشتوتگارت، نیز در همین خصوص افزود: برگزاری نمایشگاه AMB می‌تواند پلی بین صنعت ایران با صنعت دنیا شود به‌همین دلیل نوژن پویان، نوژن راد و اتاق بازرگانی ایران و آلمان برای برگزاری هرچه بهتر دومین نمایشگاه همکاری بسیار مفیدی با ما داشته‌اند.

ایران می‌تواند مرکز نمایشگاه‌های صنعتی منطقه شود

خبر برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌ابزار و صنایع فلزکاری (AMBIran 2017) تا به اینجای کار با استقبال خوب صنعتگران ایرانی همراه بوده است.

در همین خصوص جواد ژاله‌دوست مدیرعامل شرکت پارس کارا ماشین، گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند ما صنعتی‌ها را با آخرین تکنولوژی روز دنیا آشنا کند. ضمن اینکه با توجه به صحبت‌های برگزارکنندگان می‌توانیم با شرکت‌های معتبر آلمانی و اروپایی ارتباط برقرار کنیم تا با جدیدترین دست‌آوردهای صنعتی اروپا به‌همراه دانش فنی آن با کمترین هزینه و بدون واسطه آشنا شویم.

محمد پریسایی، صنعت‌گر اصفهانی، نیز در مورد دومین دوره نمایشگاه گفت: سال گذشته که این نمایشگاه برگزار شد ما در آن حضور داشتیم، واقعا تجربه‌ی مفیدی بود، زیرا شرکت‌های بزرگ صنعتی به ایران آمده بودند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ کشور دوست دارند با شرکت‌های معتبر اروپایی رودررو شوند و فعالیتشان را گسترده‌تر کنند.

در پایان این همایش فادی قدوره مدیرعامل شرکت نوژن پویان یادآوری کرد: به‌جز کشورهای اروپایی از ژاپن و برزیل دعوت شده که در این نمایشگاه حضور داشته باشند. تمام شرکت‌کنندگان اعتقاد دارند صنعت ایران جای پیشرفت فراوانی دارد و این کشور می‌تواند تبدیل به یکی از مراکز اصلی نمایشگاه‌های صنعتی بزرگ در منطقه و جهان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی