English

۴۲۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات رفع موانع تولید برای ۴۸ طرح کشاورزی تصویب شد

مدیر کل دفتر اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: 4255 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای 48 طرح شاخص کشاورزی در کارگروه ملی تسهیل و رفع تولید تصویب شد.

4255 هزار میلیارد ریال تسهیلات رفع موانع تولید برای 48 طرح کشاورزی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج ،محمد خالدی با اعلام این مطلب گفت: علاوه بر استفاده بیش از 11 هزار بنگاه تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام از تسهیلات طرح رونق تولید به مبلغ 35 هزار میلیارد ریال، پرداخت 4255 میلیارد ریال تسهیلات برای 48 طرح شاخص کشاورزی در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شده است.

وی افزود: این طرح ها، بنگاه های کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی هستند که در کارگروه های استانی مطرح، اما با توجه به دستورالعمل تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد با محدودیت برای تامین تسهیلات بانکی روبرو بودند و یا وضعیت بدهی های بانکی آنها تعیین تکلیف نشده بود.

خالدی خاطر نشان کرد: طرح های مزبور در بیست و دومین جلسه کارگروه ملی و رفع موانع تولید مطرح و برای 48 بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط متقاضی تسهیلات به مبلغ 4255 میلیارد ریال از محل تسهیلات رونق تولید مصوب و موضوع به کلیه بانک های عامل ابلاغ شد.

وی پیش بینی کرد: در صورت جذب این تسهیلات 1731 شغل جدید ایجاد و 1280 شغل تثبیت شود.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی عمده این طرح ها را در حوزه دام و طیور و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی که تکمیل کننده زنجیره عرضه هستند، عنوان کرد.

وی گفت: دریافت این تسهیلات از بانک ها مستلزم پیگیری متقاضیان و همکاری بانک ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی