English

یک شرکت ایرانی سنگ مرمر فرودگاه جدید استانبول را تامین می‌کند

گرانیت و سنگ مرمر تامین شده از 9 معدن مختلف در استان وان ترکیه، که توسط یک شرکت مشترک ایرانی-ترک فرآوری می شود، در ساخت بزرگترین پروژه عمرانی ترکیه یعنی فرودگاه جدید استانبول مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یک شرکت ایرانی سنگ مرمر فرودگاه جدید استانبول را تامین می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری دیلی صباح، گرانیت و سنگ مرمر تامین شده از 9 معدن مختلف در استان وان ترکیه، که توسط یک شرکت مشترک ایرانی-ترک فرآوری می شود، در ساخت بزرگترین پروژه عمرانی ترکیه یعنی فرودگاه جدید استانبول مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این سنگ های طبیعی توسط یک شرکت مشترک ایرانی و ترک که در منطقه صنعتی وان واقع شده، فرآوری می شود. این کارخانه در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع کار خود را در سال 2012 آغاز کرده است. این کارخانه از زمان شروع به کار، به دلیل تولید محصولات با کیفیت، توانسته شهرتی برای خود در میان رقبا دست و پا کند و سنگ مورد نیاز برخی از مهمترین پروژه های عمرانی ترکیه را تامین نماید.

بخشی از 14 هزار متر مربع گرانتی سفارش داده شده برای فرودگاه استانبول توسط این شرکت تحویل داده شده و تولید مابقی سنگ ها با سرعت ادامه دارد.

جوادی، تاجر ایرانی و یکی از شرکای این کارخانه گفت، این کارخانه از زمان شروع به کار پیشرفت خوبی در زمینه تجاری داشته است. جوادی با اشاره به اینکه به دلیل کیفیت بالای مواد خام، تقاضای بالایی برای محصولات این کارخانه وجود دارد گفت: «ما قصد داریم 30 درصد از محصولاتمان را در بازار داخلی ترکیه بفروشیم و مابقی را به کشورهای دیگر صادر کنیم.»

جوادی گفت: «ما با این هدف شروع به کار کردیم و کسب و کارمان را جلو بردیم. در نهایت، ما سفارشاتی از فرودگاه جدید استانبول گرفیتم.» وی خاطر نشان کرد که استفاده از محصولات تولیدی در هشر وان برای پروژه های بزرگ، کمک بزرگی به شناساندن این شهر کوچک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه