English

در پی تعامل بیمه مرکزی و وزارت آموزش و پرورش

مفاهیم بیمه ای در نشریات "رشد برهان" منتشر شد

در ادامه تعاملات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزش و فرهنگسازی عمومی، مفاهیم بیمه ای در قالب پیام های قابل درک در مقاطع مختلف تحصیلی مجلات رشد،منتشر شد.

مفاهیم بیمه ای در نشریات "رشد برهان" منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، با ایجاد فضای تعامل و تفاهم با مسئولان آموزش و پرورش، مفاهیم بیمه های بازرگانی نیز در کنار بیمه های اجتماعی به گروه نشریات تخصصی برهان اضافه شد تا دانش آموزان از این مفاهیم بهره مند شوند.

بر اساس همین گزارش توزیع سراسری، دسترسی عمومی و استفاده از قالب های متنوع مانند داستان تصویری، کاریکاتور، اینفوگرافی و مقالات متنوع از جمله دلایلی است که این نشریه را به یک رسانه اثرگذار مبدل کرده که شوق مطالعه را در میان دانش آموزان به شکل محسوسی افزایش می دهد.گفتنی است انتشار مطالب بیمه ای در سایر عناوین و مقاطع نشریه رشد تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد و با تعاملات صورت گرفته در سال تحصیلی آتی، انتشار مطالب جدید از سر گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است تاکنون مطالب بیمه ای در بخش ریاضیات و کاربرد نشریه رشد برهان تحت عناوین ریاضیات بیمه ای (بیمه دانش آموزی) و ریاضیات بیمه ای (عمر و سرمایه گذاری) در مجموع با شمارگان چهل و شش هزار نسخه منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه