English

ابراز نگرانی شرکت چینی از تبعات تحریم های ضد ایرانی دولت آمریکا

شرکت چینی زد تی ای که در زمینه تجهیزات مخابراتی فعال است هشدار داد که انتظار دارد تبعات ناشی از متهم شدن به نقض تحریم های آمریکا علیه ایران، بر نتایج مالی این کشور تاثیر بگذارد.

ابراز نگرانی شرکت چینی از تبعات تحریم های ضد ایرانی دولت آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت چینی زد تی ای که در زمینه تجهیزات مخابراتی  فعال است روز سه شنبه هشدار داد که انتظار دارد تبعات ناشی از متهم شدن به نقض تحریم های آمریکا علیه ایران، بر نتایج مالی این کشور تاثیر بگذارد.

دولت آمریکا در ماه مارس به دلیل نقض ادعایی تحریم ها، شرکت زد تی ای را با اعمال برخی از شدیدترین محدودیت های صادراتی به آمریکا تحریم کرد. از آن زمان تاکنون دولت آمریکا با اجرای معافیت های موقتی، از اجرای این تحریم ها خودداری کرده است. زمان این معافیت ها قرار است بعد از 27 فوریه منقضی شود.

زد تی ای در اظهاریه ای به بورس شنژن نوشت: «شرکت به شکلی فعالانه در حال همکاری و مکاتبه با وزارتخانه های دولتی مرتبلط آمریکاست تا تحقیقات به نتیجه برسد.»

«نتیجه مصالحه هنوز مشخص نیست اما احتمالا تاثیر قابل توجهی بر شرایط مالی و نتایج عملیات شرکت خواهد داشت.»

اگر مصالحه ای بین این شرکت با مقامات آمریکایی صورت نگیرد یا معافیت از اجرای تحریم ها تا قبل از انقضای معافیت قبلی، تمدید نشود، عرضه کنندگان آمریکایی از همکاری با شرکت زد تی ای ممنوع خواهند شد که این می تواند بخش عمده ای از زنجیره تامین تجهیزات این شرکت چینی را با مشکل مواجه کند. زد تی ای حدود یک سوم تجهیزات خود را از شرکت های آمریکایی تامین می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه