English

به میزبانی فولاد مبارکه انجام شد؛

مراسم بزرگداشت خبرنگار شهید محسن خزایی خبرنگار صداوسیما

مراسم بزرگداشت خبرنگار شهید محسن خزایی خبرنگار صداوسیما و مدیر اسبق روابط عمومی فولاد مبارکه به همت و میزبانی این شرکت و با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان مجموعه، خانواده شهید خزایی، مدیرکل صداوسیمای اصفهان، شهردار و جمعی از دیگر مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی اصفهان، در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت خبرنگار شهید محسن خزایی خبرنگار صداوسیما

به گزارش خبرگزاری موج، در حاشیه این مراسم سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه، در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های شخصیتی و اخلاقی این شهید مدافع حرم تصریح کرد: شهید خزایی در هر جایگاهی که بود، پاسداری از ارزشهای جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه کار خود قرار می­ داد و تلاش می­ کرد تا اطلاعات و اخبار را در کمال امانتداری به گوش مخاطبان برساند. دکتر سبحانی در پاسخ به این سؤال که خبرنگاران چگونه می­ توانند راه این خبرنگار شهید را ادامه دهند؟

وی گفت: همانگونه که شهید خزایی بر این امر همت می گماشت، ادامه دهندگان راه ایشان نیز باید به خوبی بدانند، دشمنان با استفاده از فضای رسانه سعی دارند، دستاوردهای دنیای اسلام را سانسور نمایند، این رسالت اصلی خبرنگاران است که با بیان حقایق و روشنگری، تلاش دشمنان را خنثی کنند. مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: از آنجایی که این شهید والامقام از جنس اصحاب رسانه بود، در دوران کاری پر خیر و برکت خود در فولاد مبارکه نیز همواره سعی می­ نموده است تا دستاوردهای جبهه صنعت کشور را به خوبی به سمع و نظر مخاطبان برساند.

بنابراین گزارش در این مراسم حجت الاسلام نیلی پور از چهره ­های مذهبی و سخنرانان برجسته استان و همچنین احمدی افزادی مدیرعامل صداوسیمای اصفهان به ایراد سخن پرداخت و سپس محمد یزدخواستی و منصوری از مداحان اهل بیت علیهم السلام به نوحه خوانی و مدیحه سرایی پرداختند.

گفتنی است در این مراسم تصویر شهیدمحسن خزایی با لباس تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یادبودی از دوران خدمت صادقانه این شهید در شرکت فولاد مبارکه اصفهان به خانواده وی اهدا شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه