English

استاندار اصفهان:

ورزشگاه نقش جهان یکی از ابر طرح های ۵ گانه اصفهان

استاندار اصفهان در مراسم افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان گفت:در شروع کار دولت تدبیر و امید در بین مطالبات و انتطارات مردم فهیم و فرهنگی اصفهان 5 ابر طرح عمرانی که هرکدام بیش از دو دهه از شروع عملیات اجرایی آنها می گذشت و نیمه تمام و بلا استفاده باقی مانده بودند، وجود داشت که یکی از آنها ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان بود.

ورزشگاه نقش جهان یکی از ابر طرح های 5 گانه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج، زرگرپور استاندار اصفهان در مراسم افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان گفت: در شروع کار دولت تدبیر و امید در بین مطالبات و انتطارات مردم فهیم و فرهنگی اصفهان 5 ابر طرح عمرانی که هرکدام بیش از دو دهه از شروع عملیات اجرایی آنها می گذشت و نیمه تمام و بلا استفاده باقی مانده بودند، وجود داشت که یکی از آنها ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان بود.

وی از قطار شهری اصفهان،مصلای بزرگ امام خمینی اصفهان و کنار گذر شرق اصفهان به عنوان چهار ابر طرح دیگر یاد کرد و افزود:خوشبختانه این 5 ابر طرح یا به مانند ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری رسیده اند یا در ریل تکمیل هستند.

استاندار اصفهان در خصوص ورزشگاه نقش جهان افزود: همانگونه که معاون اول رئیس جمهور در سفر قبلی خود به اصفهان طی یک تصمیم تاریخ ساز تکمیل ورزشگاه نفش جهان را با همکاری استانداری اصفهان به فولاد مبارکه سپردند، این امر باعث شد تا با همت فولاد مبارکه شاهد به بهره برداری رسیدن این ابر طرح باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی