English

شبکه بانکی مهم‌ترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان اردبیل، گفت: شبکه بانکی مهم‌ترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

شبکه بانکی مهم‌ترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک - در جریان بازدید از استان اردبیل در جمع روسای دوایر این استان گفت: با تسهیلات اقتصاد مقاومتی بانک مهر اقتصاد تا کنون بیش از ۱۸۰ هزار شغل در کشور ایجاد شده است و بنا داریم به فضل پروردگار در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این رویه را با قدرت و قوت بیشتری ادامه دهیم.

وی با برشمردن اقدامات بانک در زمینه حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و پیاده سازی بانکداری اسلامی، گفت: این بانک برخاسته از دل نهادهای ارزشی و انقلابی نظام است لذا حرکت در مسیر اهداف کلان اقتصادی کشور را از اولویت های راهبردی خود می دانیم و در تلاشیم تا به سهم خود در تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی موثر واقع شویم.

سید ضیاء ایمانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: شبکه بانکی مهم‌ترین عامل در تحقق این مهم است لذا با ورود جدی سیستم بانکی کشور به این مقوله، بسیاری از مشکلات اقتصادی در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی برطرف می‌شود.

وی ابراز داشت: این بانک در طول بیش از دو دهه فعالیت، اجرای قانون عملیات بانکداری بدون ربا را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و به موفقیت های بزرگی نیز در این امر مهم رسیده که به یاری خداوند متعال در صدد است تا پیاده سازی بانکداری اسلامی را که در مرحله متعالی تر قرار دارد اجرایی کند.

ایمانی پیاده سازی بانکداری اسلامی را بستر ساز اقتصاد مقاومتی دانست و ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی ‌همان طور که در مقدمه سیاست های کلی آن آمده به نوعی برگرفته از الگوی الهام بخش نظام اقتصاد اسلامی است از اینرو نخستین وظیفه بانک ها در تحقق اقتصاد مقاومتی، ‌کمک به تولید ملی می باشد.

مدیرعامل بانک با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، مشتریان را بزرگ‌ترین سرمایه بانک دانست و اظهار داشت: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رقابت بنگاه های اقتصادی برای تسخیر بازار و جذب مشتریان جدید است و محور عمده این رقابت ها بر به کارگیری روش ها و برنامه های جذب مشتریان متمرکز شده لذا با توجه به تعدد فعالیت بانک های مختلف در کشور، چنانچه بانکی نتواند راهبردهای خاصی را در رقابت با دیگران تدوین کند به مرور زمان سهم خود را در منابع، مصارف و بهره وری از دست خواهند داد.

وی ارتباطات اثربخش را از مهم‌ترین اصول کار بانکی دانست و تاکید کرد: باید بتوانیم با آموزش اصول ارتباطات، تعاملات تنگاتنگی با مشتریان و مدیران، مسئولان، صاحبان مشاغل و صنایع برقرار کنیم تا بتوانیم از این رهگذر برای جلب اقبال عمومی و جذب منابع موفّق عمل کنیم.

ایمانی با بیان اینکه در شرایط رقابتی حال حاضر، بنگاه های اقتصادی نیازمند مجموعه ای کارآمد از کارکنان هستند، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد برای موفّقیت در صنعت بانکداری باید به دانش و علوم نوین عرصه پولی و مالی مجهز باشند.

ایمانی موفقیت‌ها و دستاوردهای اخیر بانک مهر اقتصاد در سال‌های اخیر را مرهون زحمات کارکنان شعب این بانک دانست و بر اجرای بانکداری اسلامی، مصرف بهینه منابع، توسعه سهم بازار و جذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد و گفت: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار مالی کشور از برنامه‌های راهبردی و اصلی بانک مهر اقتصاد است که رسیدن به این هدف با تلاش کارکنان محقق می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه