English

فروش کارت هدیه ارزی بانک سامان برای مشتریان برتر

بانک سامان به ‌منظور پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان برتر در ایجاد امکانات خرید از طریق کارت‌های ارزی متصل به سوییچ‌های بین ‌المللی از درگاه‌های آنلاین و پایانه‌های فروشگاهی، کارت هدیه ارزی عرضه می‌کند.

فروش کارت هدیه ارزی بانک سامان برای مشتریان برتر

به گزارش خبرگزاری موج، رضا حیدری مدیر مشتریان ویژه و خاص با اعلام این خبر تصریح کرد: مشتریان ویژه و خاص بانک می‌توانند، کارت ارزی از ۱۰ تا ۱۰۰۰ دلار تهیه کنند و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

مدیر مشتریان ویژه و خاص بانک سامان اظهار داشت: این کارت به صورت دلاری در شعب سراسرکشور ارائه می‌شود. همچنین امکان انجام خریدهای غیر دلاری با توجه به امکانات درگاه خرید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز به‌عنوان نرخ تبدیل وجود دارد.

حیدری گفت: دارندگان این کارت‌ها می‌توانند از پایانه‌های فروشگاهی نصب‌ شده در فروشگاه‌های طرف قرارداد شرکت ویزا در سراسر جهان یا درگاه‌های فروش اینترنتی در وب‌سایت‌های طرف قرارداد با ویزاکارت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای پشتیبانی از این کارت‌ها، مرکز خدمات ۲۴ساعته در کشور امارات متحده عربی با اپراتور و راهنما در نظر گرفته شده که شماره تماس آن روی جلد کارت درج شده است.

مدیر مشتریان ویژه و خاص بانک سامان خاطرنشان کرد: مشتریان برتر برای اطلاع از چگونگی خرید کارت هدیه ارزی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز خدمات سامان زندگی به شماره ۲۲۶۶۲۱۰۵-۰۲۱ داخلی ۲۲۴ و ۳۰۶ تماس بگیرند.

گفتنی است، شرکت ویزا یکی از سه صادرکننده معتبرکارت‌های اعتباری جهان است که کارت‌های آن در بیش از ۲۰۰ کشور جهان قابلیت استفاده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی