English

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی روزهای دهم تا سیزدهم شهریور ۱۳۹۵ را در برخی از محورهای مواصلاتی منتهی به شهر تهران اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (امروز) تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ شهریور از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه آینده از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه این هفته تا ساعت یک بامداد روز شنبه اینده از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود و حرکت وسایل نقلیه سنگین(به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی) در این محور میسر نیست. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس(کندوان) و بالعکس و تردد کلیه تریلرها در محوز هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از جاده هراز امکانپذیر نیست. تردد همه تریلرها در محور فیروزکوه به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه