English

انتصابات در بانک قوامین بر اساس خردجمعی صورت می گیرد

مدیرعامل بانک قوامین در جلسه انتصاب رئیس جدید اداره کل حقوقی بانک با اشاره به این که اصل برآن است که در انتصابات سلیقه شخصی لحاظ نشود، گفت: تمامی انتصابات در قوامین بر اساس خرد جمعی و با حضور معاونان و طی جلسات و ارائه نقطه نظرات این عزیزان انجام می گیرد.

انتصابات در بانک قوامین بر اساس خردجمعی صورت می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، نتایج با اشاره به اینکه تغییرات در ساختار سازمان می تواند پویایی و تعادل را به همراه داشته باشد تصریح کرد: جابه جایی ها و تغییر مدیران انشاء الله منشا خیر و برکت برای سازمان خواهد بود.

وی با تشریح جایگاه مهم اداره حقوقی در فرایندهای پیشرفت و تعالی سازمان گفت: سازمان در یک نگاه مجموعه یی از انواع قراردادها است که اداره حقوقی باید براین گونه مسائل کاملا مشرف باشد و واحدهای مختلف سازمان را یاری رساند.

مدیرعامل بانک قوامین در ادامه به تشریح ارتباط اداره کل حقوقی با بخش تسهیلات بانک پرداخت و خاطر نشان کرد: این ارتباط می تواند ما را درجهت تحقق بانکداری اسلامی یاری رساند.

به گزارش موج، نتاج، ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش های صادقانه مهرداد مرادخانی، مسلم میرزایی را به سمت رئیس اداره کل حقوقی منصوب نمود. شایان ذکر است مدیرعامل بانک قوامین در این جلسه به ایجاد اداره دبیرخانه هیات مدیره در ساختارجدید بانک اشاره و تصریح نمود: انشاء الله با تشکیل این اداره از تجربیات آقای مراد خانی در این اداره بهره خواهیم برد.

این گزارش حاکیست دکتر نجف پور قائم مقام بانک قوامین نیز طی سخنانی به تشریح نقش اداره کل حقوقی در تحقق اهداف بانک و هم چنین فرایندهای سند تحول پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه