English

مشکلی برای تحویل سوخت به شرکت های هواپیمایی در فرودگاه ها وجود ندارد

سازمان هواپیمایی کشوری درباره طرح فروش نقدی سوخت به شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل در انجام پروازها، مقرر شد تا فراهم شدن زمینه اجرای طرح، سوخت به شرکت های هواپیمایی در فرودگاه ها مانند گذشته ارائه شود.

مشکلی برای تحویل سوخت به شرکت های هواپیمایی در فرودگاه ها وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی برای دریافت طلب خود از محل فروش بلیت، حداقل یک ماه انتظار می کشند، گفت: به همین دلیل طرح فروش نقدی سوخت برای شرکت های هواپیمایی مطرح شد.

«رضا جعفرزاده» افزود: تا اتخاذ تصمیم جدید برای چگونگی تحویل سوخت به هواپیماها، مشکلی برای تحویل سوخت به شرکت های هواپیمایی وجود ندارد و ارائه سوخت از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به شرکت های هواپیمایی در فرودگاه ها مانند گذشته انجام می شود. شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرده بود فروش و تحویل سوخت به ناوگان هوایی داخلی از اول شهریورماه امسال به صورت نقدی و کارت بانکی انجام می شود. این شرکت اعلام کرده بود از اول شهریور ماه امسال فروش و تامین سوخت شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، آسمان، ماهان، کیش ایر، تابان، کاسپین، زاگرس، آتا، قشم ایر، معراج، نفت و اترک فقط به صورت نقدی و استفاده از کارت اعتباری بانکی امکان پذیر است. در راستای این طرح از مدیران شرکت های هواپیمایی خواسته شده بود با تهیه و تامین کارت های معتبر بانک هایی مانند ملت که به طور اختصاصی برای همین منظور طراحی و آماده شده است، نسبت به تحویل و پرداخت هزینه سوخت اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه