English

پروازهای اتریش به ایران افزایش یافت

دویچه وله گزارش داد: اتریش پروازهای خود را به ایران افزایش می دهد. خطوط هوایی اتریش از روز یکشنبه چهارم سپتامبر(۱۴ شهریور) سال جاری میلادی علاوه بر تهران، شهر اصفهان را نیز به شبکه پروازهای خود خواهد افزود.

پروازهای اتریش به ایران افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه اینترنتی دویچه وله فارسی دوشنبه شب در گزارشی به شرح زیر نوشت: هواپیمایی اتریش از ماه مارس سال جاری ۲۰۱۶ پروازهای خود را به تهران افزایش داده و هواپیماهای این شرکت از آن زمان روزی دوبار به تهران پرواز می کنند.
اکنون قرار است از چهارم سپتامبر پرواز از وین، پایتخت اتریش به مقصد اصفهان نیز بر این پروازها افزوده شود. خطوط هواپیمایی اتریش روز دوشنبه اول شهریور(۲۲ اوت) گزارش داد که پروازهای وین به اصفهان در ابتدا قرار است هفته ای سه بار انجام شود، اما از تابستان سال ۲۰۱۷ شمار پروازها به اصفهان به چهاربار در هفته افزایش خواهد یافت. هواپیمایی اتریش به این ترتیب از سپتامبر سال جاری میلادی هر ماه ۱۷ پرواز مستقیم به ایران خواهد داشت. قرارداد تردد هوایی میان اتریش و ایران پس از ۳۰ سال به تصویب دوطرف رسیده است. البته در ابتدا قرار بود پرواز هواپیماهای خطوط هوایی اتریش به اصفهان در ماه آوریل سال جاری آغاز شود، اما به دلایل فنی این پروازها به ماه سپتامبر موکول شدند. دویچه وله فارسی در پایان افزود: شرکت خطوط هوایی اتریش گزارش داده که طبق قرارداد دوجانبه با ایران قرار است هواپیماهای ایرباس مدل A - ۳۲۰ در خطوط وین - اصفهان به کار گرفته شوند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه