English

هفته دولت ۱۰ کیلومتر از محور هزار افتتاح می شود

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از افتتاح ۱۰ کیلومتر دیگر از محور هراز محدوده پل سیاه بیشه تا روستای ناندل در هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه تردد در این محور مواصلاتی مهم تا حدودی تسهیل می شود.

هفته دولت ۱۰ کیلومتر از محور هزار افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و افزایش جبهه های کاری، ۱۰ کیلومتر دیگر از محور هزار حدفاصل سیاه بیشه تا روستای ناندل در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این ۱۰ کیلومتر شامل دو دستگاه تونل به طول یک کیلومتر، یک دستگاه پل بزرگ با دهانه ۴۷ متری و دیوارسازی به طول هشت کیلومتر است. معاون ساخت و توسعه راه ها با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در عملیات اجرایی این محور اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان مهر ماه تونل آبشار به طول یک هزار و ۱۰۰ متر در محدوده پلور به بهره برداری برسد که نقش بسیار مهمی در گشایش گره ترافیکی این مسیر دارد. خادمی در ادامه عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم به منظور اتمام عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر دیگر این مسیر شامل تونل شماره ۵ و ۶ به طول سه کیلومتر در محدوده بایجان، محدوده پارک جنگلی به طول ۴ کیلومتر و تونل شماره ۱ محدوده لهاش تا سیاه بیشه و راه های طرفین به طول سه کیلومتر صورت گرفته است. معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از افتتاح ۲۰ کیلومتر از این مسیر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته با بهره برداری این ۲۰ کیلومتر محدوده پلیس راه بایجان تا آمل به طول ۶۰ کیلومتر پیوسته بزرگراه می شود. خادمی افزود: طول این پروژه در محدوده استان مازندران ۱۰۱ کیلومتر است که ۴۶ کیلومتر از باند دوم مسیر در سال های گذشته به بهره برداری رسیده است. این مسیر دارای ۱۷ کیلومتر تونل است که تاکنون ۱۲ کیلومتر آن حفاری شده و عملیات لاینینگ در ۵ هزار و ۳۰۰ متر آن تمام شده و حدود ۲ هزار متر آن به بهره برداری رسیده است. هرسال در هفته دولت(دوم تا نهم شهریور) دستگاه های اجرایی کشور پروژه های مهم خود را افتتاح می کنند. وزارت راه و شهرسازی در هفته دولت امسال ۸۳۶ پروژه مهم را در حوزه حمل و نقلی و ۷۰ هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی را افتتاح می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه