English

نعمت‌زاده به شورای رقابت نرفت

در حالی که قرار بود، بعد از ظهر امروز وزیر صنعت برای رایزنی و صحبت با رییس شورای رقابت از ساختمان سمیه رهسپار شهرک قدس شود، خبرهای دریافتی حاکی است وی از رفتن به این جلسه خودداری کرده است.

نعمت‌زاده به شورای رقابت نرفت

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی که قرار بود، بعد از ظهر امروز درباره مصوبه هفته گذشته شورای رقابت مبنی بر ماندن محصولات پتروشیمی در بورس کالا و احیای دوباره کارگروه تنظیم بازار پتروشیمی زیر نظر شورای رقابت عازم شهرک غرب شود که به دلایل نامعلوم وی برای حضور در جلسه امروز شورای رقابت انصراف داده است.

این جلسه که بدون دعوت از متولیان بورس کالا، صنایع پایین دستی و بالا دستی و دفتر صنایع تکمیلی پتروشیمی قرار بود، پشت درهای بسته برگزار شود، به هفته آینده موکول شده است.

مخالفت قابل تامل نعمت زاده با مصوبه ضد انحصاری شورای رقابت و پافشاری وی بر خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا امروز باعثشد، تا معاملات رینگ پتروشیمیایی بورس کالا با ابهام و سردرگمی و بدون عرضه و تقاضا مواجه باشد.

برخی کارشناسان معتقدند؛ نعمت زاده تلاش می کند با رایزنی و فشار بر رییس شورای رقابت ضمن تحریف مصوبه هفته قبل این شورا دست‌کم از ابلاغ نهایی آن جلوگیری و یا در نهایت نظرات شخصی خود را در آن دخیل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی